خبرهای داغ:
عبدالرضا احمدی از عرب زبانان دوست داشتنی همراه خانواده خود سفره هفت سین کوچکی پهن کرده و با روشن کردن شمع به یاد شهدا و خاطرات جنگ، اشک از چشمانش سرازیر می شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۰۴
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وی بسیاری از بستگان و دوستانش را از دست داده و جنگ را منشا تمام داغ پرپر شدن انسانهای الهی می داند.خبرنگار بسیج گفت و گویی با خانواده عبدالرضا احمدی انجام داده که از نظر می گذرد.
 برای چه  این برهوت بی آب و علف را برای تحویل سال  انتخاب کردید؟
از اهواز آمدم تا در کنار خانواده با شهدا باشیم. جنگ و خون را با تمام وجود لمس کردیم، عزیزان بسیاری در جلوی چشمانم پرپر شدند خدا می داند چقدر رنج و درد کشیدیم تا توانستیم خوزستان را حفظ کنیم از آنجا که شهدا عند ربهم یرزقون بوده و نزد خدا روزی می گیرند من با خانواده آمدم تا دست نیاز به سوی آنان دراز کنیم و بابت بسیاری از کاستی ها در مسیر شهدا همه باید عذر خواهی کنیم.
می توانستید به نقاط دیگر مانند کارون و سایر مناطق دیدنی خوزستان و ایران بروید چرا سرزمین داغ شلمچه را انتخاب کردید؟
همه جای خوزستان کربلا بوده و هست، جای پای شهدا در خوزستان ما را صدا می زند، مگر می شود دزفول رفت اما یاد شهدا نبود!مگر هویزه و سوسنگرد و شوش یا اهواز کربلا نبوده است.کدام شهر خوزستان است که داغ جنگ را به سینه نداشته باشد!
بنده شغل آزاد دارم و اصلا اهل سیاست نیستم اما شلمچه یادگار و قدمگاه امام رضا (ع) بوده که پس از ۱۳۰۰سال مردانی برای حکومت علوی در این قدمگاه مبارک جان دادند و کربلا را با قوم کوفه تکرار کردند اما این بار تمام دنیای کفر نتوانستند سر حسین زمان را بر بالای نیزه ببرند.
شما به عنوان همسر عبدالرضا احمدی چرا شلمچه را انتخاب کردید؟
من هم جنگ را با تمام تلخی هایش تجربه کردم و چه جایی بهتر از هم نشینی با شهدا که با شهادت مرگ را مقهور قدرت خویش کردند!چه جایی بهتر از هم نشینی با کسانی که بر بال ملائک پرواز کردندو آسمان از بلندی پروازشان به زیر آمد.

لحظه سال تحویل در کربلای ایران
 در سال جدید چه چیزی را از شهدا استمداد کردید؟
از شهدا به عنوان شفیع نزد خدای متعال خواستیم تا ایران را از گزند اجانب دور نگه دارد سلامتی تمام بیماران و طول عمر رهبر انقلاب با سربازانی که حافظ این سرزمین هستند.از خدا رفاه و معیشت عزتمندانه برای همه مسئلت دارم.

1002/پ30/ب20

ارسال نظرات
پر بیننده ها