معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در هجدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان با برپایی ۱۶ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تلاش خود را برای بهبود رفتار ترافیکی و کاهش تصادفات آغاز کرد است.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۹۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمید جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هجدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی با تلاش و زحمات شبانه‌روزی اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان آغاز شد گفت: در این طرح معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان با برپایی ۱۶ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تلاش خود را برای بهبود رفتار ترافیکی و کاهش تصادفات آغاز کرد است.

وی افزود: طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی برای کاهش تصادفات تلاش می‌کند تا بتواند گامی محکم و استوار برای کاهش تلفات انسانی در حوادث جاده‌ای بردارد.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان افزود: لرستان با قرار گرفتن در مسیر شمال به جنوب کشور سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافران است که جمعیت هلال‌احمر لرستان تلاش دارد در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بتواند اقدامات مطلوبی را برای بهبود رفتار ترافیکی با استفاده از تمام خدمات این طرح بردارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات