خبرهای داغ:
شهردار قم ساماندهی اسکان زائرین در شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارگان‌های زیادی در شهر‌ها در مساله اسکان و اقامت زائرین و مسافرین دخیل هستند و باید شرایطی فراهم شود تا نسخه‌ای واحد برای رفاه حال زائرین به آن‌ها ارائه شده تا رضایتمندی عمومی نیز افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۹۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
اسکان زائرین در شهر باید ساماندهی شود/لزوم اطلاع‌رسانی دقیق و هدفمند به مسافران نوروزی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین شهرداری در مناطق مختلف شهر، با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در زمینه جلوگیری از نصب چادر در معابر و بوستان‌های داخل شهر اظهار کرد: این کار در راستای رفاه و آسایش زائرین انجام شده تا مجموعه مدیریت شهری بتواند امنیت و ایمنی کامل را برای مسافران فراهم کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خدمت‌رسانی در شهر باید افزایش پیدا کند خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها را باید افزایش دهیم تا بتوانیم خدمات مناسب‌تری را به مردم ارائه کنیم.

شهردار قم ساماندهی اسکان زائرین در شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: ارگان‌های زیادی در شهر‌ها در مساله اسکان و اقامت زائرین و مسافرین دخیل هستند و باید شرایطی فراهم شود تا نسخه‌ای واحد برای رفاه حال زائرین به آن‌ها ارائه شده تا رضایتمندی عمومی نیز افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم اذعان کرد: اگر کاری در جهت رضای خداوند متعال باشد قطعا آن کار نتیجه بخش خواهد بود و باید دقت کنیم که خدمت به مردم یکی از کار‌هایی است که نزد خداوند از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

سقائیان‌نژاد همچنین اطلاع‌رسانی دقیق و هدفمند به زائرین را مهم خواند و افزود: باید از ورودی‌های شهر مسیر‌های هدف زائرین به درستی مشخص شود که زائرین برای دستیابی به مسیر‌ها با مشکل مواجه نشوند.
ارسال نظرات