خبرهای داغ:
همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور انجام میشود:
خانوده های گلستانی که با خودروهای شخصی به قصد زیارت مناطق عملیاتی جنوب کشور به استان خورستان سفر کرده اند در اردوگاه شهدای گلستان مجتمع شهید باکری خرمشهر اسکان می یابند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۸۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، یکی از نکات بارز و کلیدی راهیان نور 96 -97 ، حضور خانواده ها به صورت خودجوش در مناطق عملیاتی جنوب کشور است و فضای اولیه جهت اسکان و تغذیه رایگان برای زائران شهدا در اردوگاه شهدای گلستان واقع در مجتمع شهید باکری فراهم شده است و تاکنون نیز طی 24 ساعت گذشته شاهد حضور چشمگیر خودرو های شخصی بوده ایم که یکی از نکات قابل توجه این اردوهااست .

البته موضوع دیگری که به چشم میخورد این است که ، هرچند زیر ساخت های اولیه اردوگاه شهدای گلستان توسط سپاه نینوا فراهم شده اما لازم است دغدغه ای استانی در جهت تقویت این زیرساخت ها در ذهن مسئولین به وجود آید تا با همتی جهادی و انقلابی بتوان با ظرفیتی که در اردوگاه شهدای گلستان و مجتمع شهید باکری وجود دارد پروژه اردوگاه را تکمیل کرد و بعد از آن استقبال باشکوه تری از کاروان ها و خانواده هایی که به مناطق آسمانی مشرف میشوند داشت .

گفتنی است طی 24 ساعت گذشته 240 گلستانی در قالب 40 خودرو شخصی در اردوگاه شهدای گلستان به صورت رایگان  اسکان پیدا کرده اند .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها