خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان گفت :جوانان با اخلاص ما نشان دادند که با توکل به حق تعالی و توسل به ائمه اطهار می توانند حماسه هایی شبیه معجزه رقم بزنند یقینا ایمان و وحدت کلمه رمز پیروزی ما در جبهه های حق علیه باطل بود.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۶۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار علی دیلم ، جانشین فرمانده و رییس ستاد راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان صبح امروز در حاشیه بازدید کاروان راهیان نور این شهرستان از منطقه عملیاتی اروند رود  ،ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و گرامیداشت ایام نوروز گفت: برای درک اهمیت سفر معنوی راهیان نور برای آحاد ملت ما ،کافی است به حضور چندین باره امام خامنه ای (مدظله العالی) در این مناطق طی سال های اخیر اشاره کرد.

دیلم در ادامه ضمن تشریح شعار راهیان نور امسال خاطر نشان کرد :در طول دوران دفاع مقدس کاری نبود که رزمندگان ما از عهده انجام آن برنیامده باشند و اقدامات دلاور مردان عرصه جهاد ما در سطح جهان زبانزد است و بسیجیان ما عملیات های بی نظیری همچون همین والفجر8 را در طول دوران دفاع مقدس انجام دادند که بزرگترین ارتش های جهان انجام آن غیر ممکن می دانستند اما جوانان با اخلاص ما ، نشان دادند که با توکل به حق تعالی و توسل به ائمه اطهار می توانند حماسه هایی شبیه معجزه رقم بزنند و یقینا؛  ایمان و وحدت کلمه رمز پیروزی ما در جبهه های حق علیه باطل بود.

جانشین سپاه گرگان گفت:ملت ما به تاسی از سیدالشهدا (ع) و یاران ایشان ، در کربلای ایران حماسه ها آفریدند و ابرقدرت های جهان را انگشت به دهان گذاشتند ، دشمنان ما که هنوز هم زخم خورده شکست ها پی در پی خود در گذشته هستند همواره در پی ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما این آرزو را به گور خواهند برد و باز هم از ما سیلی خواهند خورد.

وی با اشاره به کاروان اعزامی سپاه گرگان گفت : در روز 28 اسفند ماه به صورت متمرکز و غیرمتمرکز 650 نفر از بسیجیان ولایتمدار گرگان در قالب 8 دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام شدند و مابقی افراد نیز در قالب خودرو های شخصی در اسکان های ما به صورت رایگان حاضر خواهند شد.

دیلم در پایان گفت:کاروان راهیان نور گرگان در طی این سفر 5 روزه از 8 یادمان بازدید و با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان تجدید بیعت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها