استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی حلول سال ۱۳۹۷ هجری شمسی را به مردم شریف ایران و به‌ویژه مردم شریف این استان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۴۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحاتل و بختیاری؛ اقبال عباسی در پیامی حلول سال ۱۳۹۷ هجری شمسی را به مردم شریف ایران و به‌ویژه مردم شریف این استان  تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است:

نوروز همان روز نخست سال، روز یادگاران کهن قرن‌ها و روز تجدید سنت‌های نیاکان ایرانیان است که سبز، سپید و سرخ آن به رنگ همه ایران ظهور و بروز می‌کند.

با سلامی به صفای نسیم بامدادی، همراه بالطافت شکوفه‌های بهاری باید توجه کرد که آینده ما مرهون تصمیم‌ها، اراده‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، بیداری‌ها، محاسبه‌ها و مراقبت‌هایمان است.

نوروز امسال به‌گونه‌ای در چهارمحال و بختیاری «پایتخت زیبایی‌های ایران‌زمین» و همان مدینه فاضله عالم پرور و فضیلت‌سالار، اختلاف‌گریز و اتحادپذیر و منادی برابری می‌آید که روز نخست آن با سالروز شهادت حضرت امام علی‌النقی الهادی (علیه السلام) مقارن شده است.

تقارن نوروز با سالروز شهادت این امام همام به‌طور یقین در راه عمل به دستورات الهی، فرامین نبی مکرم اسلام (صل الله علیه و آل و سلم ) و همچنین حرکت در مسیر روشن امامت و ولایت نقش مستقیم و مؤثری ایفا می‌کند.
توجه به سیره نبوی و توصیه‌های ائمه اطهار (علیه السلام) در ویژه‌برنامه‌های نوروزی بایستی به‌طور خاص موردتوجه مسؤولان و دست‌اندرکاران مرتبط قرار گیرد.

این‌جانب فرارسیدن نوروز باستانی را که روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان است، به محضر حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، تمامی مردم شریف، پاک‌سرشت و شهیدپرور، روحانیت معزز و مدیران خدوم کشور و استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند یکتا، روزگاری خوش، سرشار از موفقیت و سربلندی در راستای اجرای برنامه‌های کارآمد دولت تدبیر و امید برای همگان خواستارم.

امیدوارم آغاز بهار برای مردم ایران و چهارمحال و بختیاری با تولدی دیگر در شکوفایی تراوشات فکری و تحولی سرنوشت‌ساز همراه باشد.

ارسال نظرات