فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود در پیام‌ نوروزی خود تاکید کرد: در سال جدید همه با هم در جهت اعتلا و ارتقا نظم و امنیت و پیشرفت شهرستان شاهرود گام برداریم.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۲۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی به مناسبت نوروز۹۷ در پیام نوروزی آورده است: رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
سال ۹۶ با تمام فرار و نشیبهایش سپری شد و خداوند منان راشاکریم که توانستیم به همکاری مردم و مسئولان دلسوز،شریف و بزرگوار شهرستان شاهرود و باحمایتهای سردار فرماندهی محترم انتظامی و هیئت رئیسه استان با همت والا و تلاش بی وقفه همکاران شجاع وپرتلاشم در راستای تامین نظم و امنیت در بزرگترین شهرستان استان سمنان سربلند از کار درآییم.
امیدوارم در سال ۹۷ همچون گذشته با تلاش و جدیت مضاعف و با همکاری بیش از پیش شما عزیزان در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی،حوادث و سوانح موفق ظاهر شده و همه در کنار هم در راستای اعتلا و ارتقا نظم و امنیت و پیشرفت همه جانبه شهرستان بزرگ شاهرودگام برداریم
ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای همه هم میهنان عزیزم بالاخص هم استانیهای گرانقدر و همشهریهای خون گرم واخلاق مدار، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی را برای شما آرزومندم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها