خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس:

برای دنیا طلبان هیچ منجی نخواهد آمد

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا انسانهایی بودند که دل به دریا زدند و برای بازی به ساحل لجن زار پا نگذاشتند که همانند ما گرفتاردنیا شوند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۰۱
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ پاسدار اکبر کرمی از رزمندگان ۸ سال دوران دفاع مقدس و عضو شورای شهر شریفیه در گفتگو با خبرنگار بسیج سخنان پند آموزی را در منطقه اروندکنار به عنوان راوی بیان کردند که از نظر می گذرد.
پس از اینکه آب اروند بیشترین جزر را دارد ماهیان لجن خوار و دوزیستی را مردم مشاهده می کردند که کودکان از مادران خویش می پرسیدندکه این چیست؟برخی می گفتند قورباغه و برخی هم اسامی دیگری را برای آرامش ذهنی کودکان انتخاب می کردند.
اما زندگی جامعه امروز همانند این ماهیان بوده که در لجن زار و گل و لای دنیا زدگی خویش گرفتارشدیم و منتظرمنجی هستیم تا مد ایجاد شود تا دوباره چند روزی زندگی تکراری داشته باشیم.
شهدا انسانهایی بودند که دل به دریا زدند و برای بازی به ساحل لجن زار پا نگذاشتند که همانند ما گرفتاردنیا شوند.
صدام یادمانی از یک کشتی در حال غرق جنب مسجد فاو ساخته و ما آن را مشاهده می کنیم و اعلام کرد کشتی انقلاب به گل نشسته و در حال سقوط است.
اما هرگز فکر نمی کرد روزی شما انقلابیون از این نقطه نظاره گر نابودی صدام و ایادی استکبار باشید.
حکایت ما و این ماهیان همان قدرنشناسی به نعمت ولایت بوده که با عدم پیروی و انحراف از آرمانها گرفتار معیشت و دنیا طلبی شدیم.

1002/ت30/ب14

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار