خبرهای داغ:
زائر راهیان نور:

عشق را با جان معنا کردن، هنراست

زائر راهیان نور گفت: دوران دفاع مقدس مردانی از جنس آسمان به داد کشور رسیدند نه کسانیکه در دامان غرب به اشرافیگری پردپرداخته و به دنبال تقسیم غنایم هستند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۰۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

زائر دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار بسیج  قزوین، مستقر در شلمچه گفت: انسان برای معشوق خویش همه چیز را می دهد و شهدا با جان خویش عشق را معنا کردند.
وی در ادامه اظهار داشت:در روسیه هر عروس و دامادی که می خواهند زندگی خویش را آغاز کنند به میدان سرباز گمنام می روند و با فداکاری عهدو پیمان می بندند.
مرادی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس مردانی از جنس آسمان به داد کشور رسیدند نه کسانیکه در دامان غرب به اشرافیگری پردپرداخته و به دنبال تقسیم غنایم هستند.
زائر راهیان نور افزود: وقتی روحیه جهاد و شهادت را از جوانان و مردم بگیرند با زیبا کلام که نمی شود به جنگ استکبار رفت.
هرچه قدر مقدسات ما کم رنگ شود به همان اندازه قدرت و امنیت ملی کاهش می یابد،انگلستان اگر تمام دنیا را چپاول می کرد به خاطر چانه زنی نبود بلکه با تکیه بر سلاح و قدرت در تمام مذاکرات زیاده خواهی کرده و به تعهداتش پایبند نبوده است.
مرادی ضمن اشاره به روحیه جهاد و شهادت به مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: امروز در سوریه نیز بیش از دوران دفاع مقدس ایستادگی را معنا کردیم و تا زمانیکه در کنار رهبری و انقلاب باشیم هیچ قدرتی نمی تواند بر ما غلبه کند.

1002/ت30/ب13

ارسال نظرات
پر بیننده ها