رئیس هیأت بازرسی وزارت کشور گفت: استان‌های مختلف تجربیاتی از خدمات سفر دارند که خوب است آنها را در اختیار یکدیگر قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۹۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا حبیب‌زاده ظهر امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: گزارش روزانه تمامی استان‌های کشور به ستاد مرکزی ارسال می شود، اقدامات ستاد مازندران در نوروز 96 قابل ستایش بوده است.

وی افزود: امروز بازرسی از اورژانس، بازار، بیمارستان‌ها و مراکز مهم خدمات‌رسانی و تسهیل‌گری جهت رفاه حال مردم و مسافران نوروزی به مازندران مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت بازرسی وزارت کشور گفت: آنچه تاکنون در مسیر مازندران مشاهده شد نشان می‌دهد که فعالیت‌های ستاد به خوبی شکل گرفته و کمیته‌ها نیز کار خود را با تلاش و همت انجام می‌دهند.

این مسؤول اظهار امیدواری کرد که خدمات کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر بتواند نوروز خاطره انگیزی را برای مسافران و گردشگران در سراسر کشور رقم بزند.

حبیب‌زاده ادامه داد: عملکرد ستادهای خدمات سفر همچون سال‌های گذشته ارزیابی و نتیجه آن به استان‌ها می‌شود.

رئیس هیأت بازرسی وزارت کشور گفت: استان‌های مختلف هر کدام تجربیات و ابتکاراتی را در ستاد خدمات سفر دارند که خوب است آنها را در اختیار یکدیگر قرار دهند  دهند تا سبب ارتقای عملکرد در خدمات ستادها به مردم و علاوه بر آن سبب رشد رضایت مسافران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها