مسئول یادمان شهدای هفت‌تپه با اشاره به حضور خانواده‌های شهدا در یادمان هفت‌تپه گفت: استقبال زائران راهیان نور از یادمان هفت‌تپه افزایش یافت.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۷۱
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار روح‌الله صادقی اظهار داشت: همانند 4 سال گذشته یادمان هفت‌تپه فعالیت خود را آغاز کرده و 50 خادم الشهدا برای خدمات‌دهی و پذیرایی از زائران این یادمان در این مکان مستقر شدند.

وی افزود: تاکنون آمار زائران یادمان هفت‌تپه از مرز 5000 نفر گذشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره این یادمان میزبان بیش از 15 هزار نفر زائر از استان‌های مازندران، گلستان و سمنان باشد.

صادقی، حضور دو شهید گمنام در این یادمان را نقطه عطف برنامه‌های فرهنگی هفت‌تپه عنوان کرد و گفت: حضور دو شهید گمنام در یادمان هفت‌تپه حال‌وهوای معنوی خاصی به این مکان بخشید.

وی از رفع برخی مشکلات و ارائه خدمات در یادمان هفت‌تپه اشاره کرد و گفت: با حضور ستاد پشتیبانی احیای یادمان هفت‌تپه اتفاقات خوبی در سال جاری افتاد که از جمله رفع شدن مشکل برق منطقه بود که توانستیم برق شهری را به این منطقه بکشانیم؛ سابقاً مجبور بودیم برای تأمین برق یادمان از موتور برق استفاده کنیم و همچنین رینگی‌های استراحت را به این یادمان منتقل کنیم.

سرهنگ قاسم موقر، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران نیز گفت: تاکنون قریب به شش هزار نفر از زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در این اردوگاه اسکان و پذیرایی شدند و برای بازدید به یادمان‌های مختلف اعزام شدند.

وی افزود: امسال همچون سالهای گذشته اکیپ کامل پزشکی به‌همراه پزشک زن و مرد و پرستاران مجرب و آمبولانس و اقلام دارویی در این اردوگاه مستقر هستند.

موقر گفت: اکیپ درمانی سپاه کربلا علاوه بر خدمات‌دهی به زائران مازندرانی راهیان نور به زائرین استان‌های دیگر مستقر در اردوگاه شهید باکری نیز خدمات‌دهی می‌کند.

موقر گفت: ما امسال افتتاح اولین نانوایی مجتمع اردوگاهی شهید باکری را که 13 استان در آن مستقر هستند، داشتیم و هم‌اکنون از زائرین مازندرانی و استان‌های دیگر با نان گرم پخت مازندران پذیرایی می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان 2000نفری اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تصریح کرد: اردوگاه مازندران علاوه بر اسکان تمامی زائرین مازندرانی این آمادگی را دارد که به زائرین استان‌های دیگر هم خدمات‌دهی کند و تا کنون به 11 استان در بحث تغذیه و به 8 استان در بحث اسکان برابر ظرفیت خودمان خدمات‌دهی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها