خبرهای داغ:
استاندار قم با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت‌های بوستان جوان گفت: باید از حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در این بوستان حمایت شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۳۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
از حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در بوستان جوان حمایت شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی دوشنبه شب در جلسه ورزش همگانی استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به وضعیت بوستان جوان اظهار کرد: باید از حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در این بوستان حمایت شود و باید شاهد رسیدگی به بوستان جوان توسط شهرداری قم باشیم و این بوستان فعال شود.

وی ادامه داد: احداث یک پل روگذر برای بوستان جوان تصویب شده است تا دسترسی مردم شهر قم به این بوستان تسهیل شود.

استاندار قم افزود: تلاش‌ها در زمینه گسترش ورزش همگانی در استان موثر بوده است، البته باید به دنبال استفاده از طرح‌های متنوع باشیم تا ورزش همگانی را در قم مردمی کنیم. در این زمینه باید از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج و تشکل‌های مردم نهاد استفاده شود.

صادقی با اشاره به لزوم حمایت شهرداری قم از ورزش همگانی اظهار کرد: شهرداری باید در چارچوب وظایف خود از برنامه‌های ورزش همگانی حمایت کند و مشارکت حداکثری مردم را در این برنامه‌ها شاهد باشیم.

مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در بخش پایانی جلسه گفت: ۱۲۰ هزار کارگر بیمه شده در استان داریم و جمعیت کارگران قم با خانواده‌هایشان حدود ۴۰۰ هزار نفر است، امکان هزینه یک سری از منابع مالی در زمینه ورزش کارگری وجود دارد و در این خصوص نیازمند حمایت مدیران استان قم هستیم.
ارسال نظرات