خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسدران گفت: کمک به زلزله‌زده‌ها و برطرف کردن مشکلات باید مسئله و اولویت اول همه مسؤولان به ویژه دولتمردان باشد.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۳۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
حل مشکلات زلزله‌زدگان اولویت اول مسئولان باشد / وزارتخانه‌ها به تعهدات خود عمل کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با تأکید بر ضرورت توجه به نیاز‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه شاهد کمک‌های همه آحاد مردم ایران بودیم و این کمک‌ها جلوه‌ای شکوهمند از انسجام و وحدت مردم و مسؤولان بود.

وی با بیان اینکه سپاه از دقایق اولیه زلزله در منطقه حاضر شد افزود: نیرو‌های سپاه از دقایق اولیه زلزله با تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی به مردم در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و اقدامات خوبی نیز انجام شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دستگاه‌ها و نهاد‌های زیادی به زلزله‌زدگان خدمت رسانی کردند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مجموع اقدامات بسیار خوبی در مناطق زلزله‌زده و برای کمک به مردم انجام شد، اما متاسفانه شایعاتی نیز وجود داشت که البته به این شایعات توجهی نشد و همه دستگاه‌ها با قدرت به خدمت‌رسانی ادامه دادند.

وی ادامه داد: با وجود تمام اقداماتی که در مناطق زلزله‌زده انجام شد، اما باید اعتراف کنیم که همچنان نقص‌ها و مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای برطرف کردن آن‌ها اقدام کنیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همه دستگاه‌ها و مسؤولان باید با این نگاه که کمک و خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده بهترین بندگی خداست، اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلات انجام دهند.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد: کمک به زلزله‌زده‌ها و برطرف کردن مشکلات باید مسئله و اولویت اول همه مسؤولان به ویژه دولت‌مردان باشد.

حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه در خدمت‌رسانی باید رضایت الهی را مدنظر قرار دهیم اظهار کرد: به نظر من یکی از مسائلی که موجب شده است برخی از مشکلات برطرف نشود این است که بعضی افراد می‌خواهند خدمات به نام آن‌ها باشد در حالی که در کمک کردن کردن و خدمت‌رسانی نباید به دنبال این باشیم که خدمت به نام چه کسی تمام می‌شود بلکه تنها باید رضایت الهی را مدنظر قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه وزارتخانه‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند افزود: امیدوارم که در سال جدید همه مسئولان به ویژه دولتمردان بسیج شوند تا آلام، درد‌ها و رنج‌های مردم زلزله‌زده کرمانشاه را کاهش دهند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان در مناطق زلزله‌زده گفت: همه مسئولان باید برای فراهم کردن شرایط مناسب تحصیلی در مناطق آسیب‌دیده تلاش کنند و امیدواریم که در فصل بهار تمام مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه حضور مسؤولان در مناطق زلزله‌زده به منظور برطرف کردن مشکلات ضرورت دارد ادامه داد: در حال حاضر حضور مسؤولان در مناطق زلزله‌زده اهمیت زیادی نسبت به نخستین روز‌های زلزله دارد و می‌تواند منشا اثر باشد، همانگونه که فرمانده سپاه بار‌ها در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کرد تا نسبت به مشکلات و مطالبات مردم آگاه شود و برای برطرف کردن آن‌ها اقدام کند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شرط برطرف شدن مشکلات حضور و اقدام همه وزارتخانه‌ها و مسؤولان است گفت: من از وزرا و مسؤولان درخواست می‌کنم که به دور از همه مسائل سیاسی و تنها با این نگاه که کمک به زلزله‌زده‌ها یک مسئله اسلامی و انسانی است، اقدامات لازم را برای حل مشکلات انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها