خبرهای داغ:
مادران گریان و نخل ها احساس غریبی کرده گویا حکایت چاه و نخلستان و شب و مهتاب با تنهایی علی را تداعی می کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۲۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وقتی در منطقه عملیاتی والفجر قرار می گیری، رو بروی شما یک بندر نفتی عظیم با کشتی و لنج های مختلف خودنمایی می کند!فاو جایی که به نقل از تلویزیون عراق به ثوره من المعرکه معروف شد.
روبروی مسجد جامعه فاو ماکت یک کشتی قرار دارد که در حال غرق شدن است.
سرهنگ اکبر کرمی در این خصوص گفت: این یادمان با دستور صدام ساخته شد و نشان دهنده این مطلب بوده که انقلاب ایران در فاو به گل نشست و در حال غرق شدن است.
کودکان با اشتیاق فراوان در ساحل اروند به جست و خیز مشغول بودند اما هیچ صدایی که آزارشان دهد نمی شنیدند.منطقه دشت ذوالفقاری انسان را یاد دریاقلی سورانی می انداخت که در گوشه ای مظلوم و تنها در خاک بهشت زهرا آرمیده اما جایی که او حفظ کرد قدمگاه عاشقان شده است.
تندگویان هم یادمانی برایش ساختند در سنگر های باقی مانده کودکان و مادرانشان ایستاده و گویا نشان می دهند سنگرها خالی نشده اند و هنوز پابرجا هستند. مرز را نگه داشتند و تا فرمانده دستور نداده برنمی گردند.
کانال های ۲۵ کربلا و کانال خط شکن ها به مرور زمان کم رنگ شده بودند و تنها اثری از آنها باقی نمانده شاید کانال ها به مرور رنگ باخته اند و شکل آنها عوض شده تا ما را فریب دهند.
امروز کانال ها رنگ مجازی گرفتند و هزاران نفر خود را فرمانده گروه دسته و کانال می دانند و جنگ را با تمام نامردی و خباثت ادامه می دهند.
عده ای هم از خانواده شهدا آمده بودند تا ردپایی ازفرزندشان را بیابند و به دنبال گم شده خویش می گشتند.مادران گریان و نخل ها احساس غریبی کرده گویا حکایت چاه و نخلستان و شب و مهتاب با تنهایی علی را تداعی می کردند.
راویان از حال و هوای روزگار خون و حماسه سخن می گفتند تا شاید تلنگری به مردمان خواب رفته باشد.
پسر شهیدی محل شهادت پدرش را بغل کرده و با صدای بلند گریان خدا را صدا می زند گویا آخر زمان شده و همه به دنبال نشانه هایی از گم گشته و بانوی گمنام محمد(ص) می گردند.
تا سخن از امام مستضعفان می شود پیر و جوان می گریند.اروندکنار و والفجر محل پرواز مردان سرزمین سلمان فارس به ملکوت بوده و زیارتگاه جامانده که به دتبال نشانی از خویش می باشند.

1002/ت30/ب5

ارسال نظرات
پر بیننده ها