خبرهای داغ:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:با همکاری اپراتورهای تلفن همراه، ظرفیت مناسبی برای برقراری ارتباط تلفنی مشترکان در مناطق یادمانی هشت سال دفاع مقدس فراهم شده است.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۸۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

محمدجواد آذری جهرمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در یادمان شهدای شلمچه در خرمشهر اظهار کرد:پس از دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به راهیان نور، کار گروه موسمی در وزارت ارتباطات تشکیل شده و رومینگ ارتباطی تلفن همراه علاوه بر جاده ها و روستاها در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز ایجاد شد.
وی افزود:در استان خوزستان نیز برای تسهیل در ارتباط تلفنی هموطنان، برخی از مناطق به ویژه در شمال این استان که پوشش آنتن دهی نداشتند با بسترسازی و ایجاد ظرفیت مناسب از امروز مشکل ارتباطی آنها برطرف شد.
وی حرکت راهیان نور و حضور جوانان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را تقویت کننده روحیه خودباوری در میان نسل جوان توصیف کرد و اظهارکرد: امروز با تغییر بین نسلی روبه رو هستیم و جوانانی که نه پیش از پیروزی انقلاب را دیدند و نه مشکلاتی که جوانان دهه های قبل تجربه کردند.
آذری جهرمی گفت: نسل جوان باید این واقعیت را به خوبی بشناسد که امنیت و آرامشی امروز کشور، مدیون تلاش ها و جانفشانی کسانی است که در اوج دشمنی رژیم ها و دولت هایی که امروز خود را دوست مردم ایران قلمداد می کنند، جان خود را نثار انقلاب و ایران اسلامی کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مقام شهید را باید بزرگ بداریم و روحیه ایثارگری و شهید و شهادت را در جامعه تقویت کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح دوشنبه در سفری یک روزه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد و ضمن بازدید از چند یادمان دفاع مقدس از نزدیک با حال و هوای معنوی این مناطق آشنا شد. وی در نشست هایی با مسئولان شهرستان های دزفول اندیمشک نیز شرکت کرد.
وی در این سفر گام نخست پروژه uso شمال خوزستان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها