خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: همکاران ما در ورودی شهرها، یادمان ها و اردوگاه ها و پایگاه های امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور هستند.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۷۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش بسیج ، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در مرکز رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز در گفتگو با خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر گفت: در سال جاری تعداد زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر کشور نه تنها به عنوان یک ارگان امدادی بلکه یک ارگان فرهنگی و اجتماعی نیز تلقی می شود. ما می خواهیم مشارکت بیشتری در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: راهیان نور فرصت مناسبی را فراهم کرده تا افرادی که تجربه جنگ تحمیلی ندارند یا به دلایلی نتوانسته اند در جنگ شرکت کنند در این مناطق حضور می یابند و با رشادت ها و فداکاری های رزمندگان آشنا شوند.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر کشور در راهیان نور جنوب کشور خاطرنشان کرد: همکاران ما در ورودی شهرها، یادمانها و اردوگاه ها و پایگاه های امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند. باید تمامی ارگان ها کمک کنند تا حرکت راهیان نور گسترده‌تر برگزار شود.

پیوندی با توجه به اقدامات برای کمبود دارو در پایگاه های امدادی عنوان کرد: همکاران محترم جمعیت هلال احمر، با توجه به آموزش‌های حرفه‌ای که دیده اند، توانسته اند با همان داروهای موجود در پایگاه ها، نیازهای زائرین عزیز را برطرف کنند اگر وضعیت بیمار خیلی بحرانی باشد به مراکز درمانی منتقل خواهد شد ولی ما تا آنجایی که، در حد توانمان باشد به زائرین عزیز خدمت رسانی می کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها