فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم خبر داد:

مراسم تحویل سال نو در جوار شهدای گمنام هرات برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم از برگزاری مراسم تحویل سال نو در جوار شهدای گمنام هرات خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۶۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو با حضور امام جمعه هرات، فرمانده سپاه ناحیه خاتم، ریاست اداره اوقاف، نماینده کمیته امداد، فرمانده حوزه امام علی (ع)، نماینده، ولی فقیه در ناحیه خاتم و خبرنگار صدا و سیما در محل سالن جلسات حوزه امام علی (ع) برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش سال نو گفت:  همزمان با پایان سال جاری، مراسم وحدت آفرین و بهاری تحویل سال نو با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جوار شهدای گمنام هرات برگزار می‌شود.
سرهنگ آزادی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مدیران و مردم شهرستان خاتم در برنامه‌های ایام بزرگداشت شهدا اظهار کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده درصدد هستیم مراسم تحویل سال نو را با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به منظور تجدید میثاق با ارمان‌های شهدا در جوار شهدای گمنام هرات برگزار کنیم.
 وی تصریح کرد: طی سال جاری، برنامه‌های متنوعی در سال جاری، در سطح شهرستان از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا، تدفین شهدای گمنام و... برگزار شد که نشان دهنده عشق و علاقه مردم و کارگزاران نظام به شهدا و ایثارگران است.
 
در پایان جلسه نیز حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و در خصوص انتخاب خادم برای شهدای گمنام به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظرات