خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء، با صدور پیامی ضمن تبیریک سال نو بر اهمیت و برکت معنوی کاروان های راهیان نور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۶۱
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب والابصار /  یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول والاحوال / حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، را به تمامی ملت شریف ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه استان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.

در اين بهاران كه گاهي جاي خالي شهدايمان در كنار سفره هفت سين نمایان می شود، تنها احساس دلخوشي و تسلايمان، صلابت و غرور توفيقات بدست آمده و ايستادن نظام اسلامي بر قله هاي افتخار است.

هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است که ضمن نمایان ساختن عزم و اراده مستحکم مردم غیور میهن اسلامی­‌مان در حراست از آرمان‌ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، فرهنگ و گفتمانی را رقم زد که هم‌اینک الهام‌بخش سایر جوامع و ملل در عرصه‌ رویارویی با نظام‌های سلطه‌گر و مستکبر قرار گرفته است.

حماسه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر جبهه تجاوز و اشغالگری به سرکردگی آمریکای جنایتکار، روایت دلدادگی ملتی است که با اقتدا به سید و سالار شهیدان به دفاع عاشورایی از هویت و آرمان دینی، ملی و انقلابی خود پرداخت و در این راه مقدس لحظه‌ای تردید نکرد.

امروز حرکت بی‌بدیل، انقلابی و معنوی خیل عظیم رهروان و عاشقان خط سرخ ایثار و شهادت از جای جای میهن اسلامی در قالب کاروان‌های راهیان نور برای حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در امتداد ساختن تمدن اسلامی صورت می‌پذیرد و همچنان روح مقاومت، پایداری، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و آمادگی برای مقابله با دشمنان در سایه میراث شهیدان گرانقدر را در جامعه، زنده و پویا نگه داشته است.

راهیان نور؛ یک سنت بسیار ستودنی و برکت‌آفرین می‌باشد که با همت مضاعف دست‌اندرکاران کاروان‌های راهیان نور و تجلیل از فداکاری‌، ایستادگی، هوشمندی و عزم راسخ رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله توانسته است راه سعادت، عزت و افتخار را به نسل‌های امروز و فردای کشور نشان دهد.

اينجانب سال 1397 و عید بهاران را محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالی)، بسيجيان هميشه در صحنه و بي ادعا و زائرین سرزمین های نور و همه شما مردمان شريف استان آذربایجان غربی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود.

ارسال نظرات