خبرهای داغ:
مهدی عموزاد خلیلی ؛ خادم الشهدا بسیجی اهل گرگان گفت :راهیان نور افسران جوان جنگ نرم را آماده حضور پرشور در میدان می کند و امیدوارم ما نیز جزو سربازان واقعی امام عصر (عج) باشیم .
کد خبر: ۹۰۰۱۴۳۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مهدی عموزاد خلیلی در گفتگوی صمیمی با خبرنگار بسیج از فعالیت خودش در خرمشهر می گوید :

-لطفا خود را معرفی نمایید و اعلام بفرمایید از چه زمانی به این مکان اعزام شده اید؟

با سلام،اینجانب مهدی عموزاد خلیلی اهل گرگان و روستای سرکلاته کفشگیری هستم و از تاریخ 22/12/96  برای دومین سال افتخار نوکری و خادمی شهدا در اردوگاه شهید باکری را داشته و در خدمت زائرین محترم شهدا هستم.

-چه تعداد از خادمین در این مکان حضور دارند و در چه زمینه هایی خدمات رسانی میکنید؟

در حال حاضر تعداد 4 نفر از خادمین که از بچه های استان گلستان می باشند در این اردوگاه حضور دارند که به فعالیت های فرهنگی ، تدارکات و.... مشغول خدمت رسانی هستیم.

-سطح خدمت رسانی به زوار را چگونه می بینید؟

بنده از صمیم قلب از زحمات مسئولین سپاه نینوا استان به ویژه قسمت اردویی تقدیر و تشکر میکنم چراکه این عزیزان با همت و تلاش خود در کنار ما موجب شده اند تا سطح و کیفیت خدمت رسانی در اردوگاه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

-از حال و هوای خود برای ما بگویید؟

بنده بسیار خوشحالم که خداوند یکبار دیگر توفیق نوکری و خادمی زائرین شهدا را نصیبم کرده و در واقع خود شهدا قابل دانستند و مجدد من را طلبیدند. خادم الشهدا بودن خیلی حس خوبی دارد چراکه موجب میشود آدمی نفس خود را در این راه از نظر تقوا ، پرهیزکاری و اخلاص تقویت کند.

-میزان تاثیر راهیان نور در زندگی جوانان را چگونه ارزیابی میکنید؟

بنده معتقدم راهیان نور می تواند در قبال جوانان همچون یک دانشگاه انسان ساز عمل کند و افسران جوان جنگ نرم را آماده حضور پرشور در میدان کند و امیدوارم ما نیز جزو سربازان واقعی امام عصر (عج) باشیم .

-هدف خود را از حضور در این مکان بیان نمایید؟

بنده به عشق شهدا آمده ام که به مدت 4 سال بعنوان زائر شهدا به سرزمین نور آمده ام ولی از 2 سال قبل تصمیم گرفتم که هر طور شده بعنوان خادم به زائرین شهدا خدمت کنم که الحمدلله الان دو سال است به اردوگاه شهید باکری خرمشهر می آیم و از زائران شهدا که از استان گلستان مشرف می شوند خدمت می کنم.

-خطاب به هم سن و سالان خود چه توصیه هایی دارید؟

بنده بعنوان یک برادر کوچکتر از همه برادران عزیزم دعوت میکنم حتما برای یک بار هم که شده به این سرزمین مقدس که به کربلای ایران معروف است بیایند و از نزدیک با پیشینه رشادت ها و جان فشانی های شهدای ما آشنا شوند و ببینند که چگونه این شهدا از همه چیز خود گذشتند و راه اسلام ناب محمدی را انتخاب کردند.

-سخن پایانی خود را بیان کنید؟

امیدوارم به فضل الهی مسیر ما هم همچون مسیر شهدای کربلای ایران باشد و ان شا الله ما جوانان تا آخرین لحظه مطیع امر ولی فقیه بمانیم .ما اجازه  نخواهیم داد که یاوه گویان بی خرد به کشورمان صدمه ای بزنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها