خبرهای داغ:
قائم‌مقام شهردار قم گفت: برای مکان‌های مورد نظر زائرین و مسافرین خصوصا حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و استراحت‌گاه‌ها باید اطلاع‌رسانی ویژه صورت گیرد تا شاهد سردرگمی زائرین در معابر داخلی شهر نباشیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۱۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
لزوم اطلاع‌رسانی مقاصد اصلی سفر در شهر به زائرین نوروزی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم معتمدی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با تاکید بر اینکه شهرداری قم در قالب ستاد تسهیلات نوروزی خدمات ویژه به زائرین، همشهریان و مسافرین را در ایام سال جدید پیگیری می‌کند اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است بحث کنترل چادرخواب و تامین نظم شهری بوده که امسال نیز تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی با اشاره به تعیین فضا‌هایی به عنوان استراحت‌گاه نوروزی زائرین با محوریت بوستان‌های شهر افزود: اولویت‌های نصب چادر در سطح شهر باید رعایت شود و شرایطی برقرار کنیم که هم آسایش زائرین برقرار شود و هم نظم شهری بر هم نخورد.

قائم‌مقام شهردار قم با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته‌های اطلاع‌رسانی، ایمنی و اسکان در ستاد تسهیلات نوروزی اذعان کرد: هر فضایی که به عنوان استراحت‌گاه مشخص شده باید نیرو‌های آتش‌نشانی و تخلفات شهری حضور داشته باشند و خدمات رسانی کامل به مردم انجام شود همچنین نظارت کامل بر نیرو‌ها صورت گیرد.

وی اطلاع‌رسانی ویژه به زائرین و مسافرین را مورد توجه قرار داد و افزود: برای مکان‌های مورد نظر زائرین و مسافرین خصوصا حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و استراحت‌گاه‌ها باید اطلاع‌رسانی ویژه صورت گیرد تا شاهد سردرگمی زائرین در معابر داخلی شهر نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها