عفونت زدایی اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در خرمشهر

به منظور حفاظت زائران سرزمین نور و تقویت سلامت بهداشتی آنان، اقدامات سمپاشی و ضد عفونی سازی محیط اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در خرمشهر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۹۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خادم شهدای راهیان نور در اردوگاه خرمشهر در گفتگو با بسیج ، سمپاشی محیط، تامین سلامت و ایمنی زائران راهیان نور  را از برنامه های بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان سپاه کربلا در اردوگاه راهیان نور خرمشهر دانست.

این خادم بهداشت سپاه کربلا در خرمشهر گفت: به منظور کاهش یا ازبین بردن حشرات، مگس و جوندگانی که بر اثر بقایای غذایی زائران در محیط اردوگاهی پدید می آیند، این مرکز اقدام به سمپاشی محیط می کند.

وی در مورد خطرات این سموم بر زائران اظهار داشت: معمولا با شدت یافتن حرکت راهیان نور، گرمای هوا و کم توجهی زائران نسبت به رعایت بهداشت محیط و پاکیزگی آن علائم تهدید کننده ای مانند جوندگان ناقل بیماری، مگس و حشرات هم افزایش می یابد، لذا به منظور کاهش این بیماری ها غالبا هر هفته یا زودتر، با تناسب شرایط وجود آمده اقدامات سمپاشی محیط انجام می شود.

این متولی بهداشت محیط اردوگاه سپاه کربلا افزود: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی سمپاشی محیط بر زائران، ضمن آنکه این سموم کمترین آسیب را بر محیط زیست و افراد وارد می کند، اما عملیات سمپاشی هنگامی انجام می شودکه زائران در یادمانها حضور  دارند و اردوگاه  خالی از زائر می باشد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار