خبرهای داغ:
فرماندار گرگان در آئین بدرقه زائران کربلای ایران:
فرماندار شهرستان گرگان از راهیان نور به عنوان «گنج معنوی» جنگ هشت‎ساله تحمیلی یاد کرد و بر لزوم انتقال این گنجینه پربها برای نسل‎های جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۹۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سیدعباس حسینی صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان‎های راهیان نور شهرستان گرگان که در جوار شهدای گمنام امامزاده عبدالله (ع) شهرستان انجام گرفت با تبریک ایام‎الله رجب المرجب اظهار کرد: راهیان نور گنج معنوی است و نسل‎های جوان که مستقیما نتوانستند آن را درک و لمس کنند باید از طریق انتقال فرهنگ دفاع مقدس با ادبیات معنوی راهیان نور آشنا شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته پایه‎های انقلاب اسلامی ایران را مستحکم کند، تصریح کرد: عمر بابرکت انقلاب اسلامی در 40 سالگی مرهون فداکاری و رشدادت شهیدان است، دشمنان تلاش دارند تا این روحیه را از جامعه اسلامی بگیرند و با ابزار مختلف سعی دارند اهداف شوم خود را پیاده کنند بنابراین باید همواره هوشیار باشیم و لحظه ای غفلت نکنیم.

فرماندار شهرستان گرگان با تصریح اینکه راهیان نور در انتقال گنجینه دفاع مقدس اثرگذار است، گفت: راهیان نور می‎تواند فضای جبهه و جنگ را برای نسل جوان ترسیم کند و آنها را با ادبیات دفاع مقدس آشنا سازد.

حسینی در خصوص حضور پررنگ مسوولان شهرستان گرگان در آئین بدرقه زائران راهیان نور ابراز کرد: مسوولان از نگاه مادی و معنوی اعتقاد به راهیان نور داشته و دارند، هر کدام به هر شکلی که دستی بر آتش داشتند امروز به این مراسم آمدند تا از زائران راهیان نور دانرژی بگیرند و به آنها انرژی بدهند.

وی افزود: در لحظه سال تحویل معمولا بر اساس اعتقادات هر کدام از ما نگاهمان این است که در مکان‎های معنوی آغاز سال جدید را داشته باشیم، برای تغییر و تحول خودمان باید به جایگاه معنوی تکیه کنیم، بسیاری از افراد لحظه تحویل سال در جوار شهدا، شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس، نورزشان و سال جدیدشان را تحویل می‎کنند.

فرماندار شهرستان گرگان برای زائران کربلای ایران آرزوی صحت و سلامت کرد و گفت: از این زائران که سعادت پیدا کردند نوروزشان را در جوار شهدا تحویل کنند التماس دعا داریم، برای مردم ایران، مسلمانان جهان و مسوولان دعا کنند تا هر کدام بتوانیم در هر جایگاهی که قرار داریم منشاء خیر و برکات برای جامعه باشیم.

حسینی از تلاش‎های مجموعه سپاه گرگان و اعضای ستاد راهیان نور شهرستان در اعزام کاروان‎های راهیان نور قدردانی کرد و افزود: همه تلاش کردیم تا از این حرکت معنوی حمایت کنیم تا گنجینه باارزش دفاع مقدس برای نسل‎های جوان تبیین و برای همیشه زنده بماند/فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها