خبرهای داغ:
یادگار دوران دفاع مقدس :

مسلح بودن به سلاح بصیرت امری ضروری برای جوانان

حاج صادق روشنی ، جانباز و روایتگر دوران دفاع مقدس گفت :جوانان ما باید چشم دل را باز کرده و خودشناسی را به خداشناسی متصل کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۷۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حاج صادر روشنی جانباز 70% دوران دفاع مقدس و از روایان توانمند عرصه ایثار و شهادت در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری گفت : خداوند را شاکریم که به عنوان بنده ای کوچک ، این سعادت را نصیبمان کرد تا با حضور مجدد در این مناطق آسمانی بتوانیم بار دیگر پای کلاس درس خداشناسی قرار بگیریم و در این شناخت چند روزه ، طاعت و عبادت حق تعالی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم .

وی با اشاره به حماسه سازی های دوران دفاع مقدس و ارتباط آن با نسل امروز ادامه داد: جوامع امروزی یک ویژگی به خصوص دارند و آن هم این است که هر نسلی در یک برهه ای وارد جامعه شده و هر موقعیت هم شرایط مرتبط با خود را دارد و ما در دوران دهه 60 که به عنوان یاران و فرزندان امام  شناخته میشدیم به جنگ تحمیلی 8 ساله نبرد حق علیه باطل برخورد کردیم و ضرورت داشت تا ما به عنوان جوانان آن نسل وارد میدان میشدیم و از انقلاب و آرمان های خود حفاظت می کردیم.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز جوانان ما به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) افسران جوان جنگ نرم هستند و باید از آرمان ها و اهداف خود در این جنگ نرم حفاظت و حراست کنند لذا مسلح بودن به سلاح بصیرت امروز یک امر ضروری برای جوانان است .

روشنی ضمن یادآوری مجاهدت های حماسه سازان دفاع مقدس گفت : همه آن مجاهدت ها به این برمیگشت که عده ای مخلصانه و جان بر کف در عرصه حضور پیدا کردند و ادای وظیفه را پیش گرفتند و با وجود کمبود امکانات ، عزیزان ما ذره ای زیر بار ظلم و ستم نرفتند و شعار هیهات من الذله را تحقق بخشیدند.

وی خاطر نشان کرد:جنگ و جهاد هنوز تمام نشده و  جنگ 8ساله تحمیلی ما به عنوان یک عرصه ای بود که به لحاظ سخت افزاری به اتمام رسید اما هنوز هم جنگ ما و دشمنان ادامه دارد .

این جانباز جبهه های نبرد حق علیه باطل افزود: باید خدا را شاکر باشیم که امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان ولی امر مسلمین جهان از نسل جوان یاد می کنند و آنها را به عنوان سرمایه های ایمانی بهتر و بالاتر از نسل اول انقلاب می دانند ؛ چراکه این تعاریف نشان دهنده رویش در انقلاب اسلامی ماست که به مراتب بیشتر از ریزش های این انقلاب الهی است .

روشنی در پایان ضمن توصیه به نسل جوان امروز ،افسران جوان جنگ نرم را به خداشناسی و خودشناسی دعوت کرد و گفت :بهترین لباس طهارت دل است و به فرموده همان شهید همدانی اگر چنانچه انسان بخواهد از سیم خارداری عبور کند ابتدا باید از روی سیم خاردار نفس خود عبور کند ؛ پس باید چشم دل را باز کرد و خودشناسی را به خداشناسی متصل کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها