خبرهای داغ:
صبح امروز بازدید و زیارت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور از شهدای گمنام در پادگان مسعودیان اهواز،معراج شهدا اهواز،فضای مجازی سپاه خوزستان،نمایشگاه هوافضا سپاه خوزستان در پادگان حبیب اللهی و دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه خوزستان.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۶۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

حجت الاسلام حاجی صادقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج خوزستان افزود:با حضور خود در این مکان ها و در کنار این شهيدان برای کسب حیات آمده ايم.
به دانش آموزان، دانشجویان و همه مردم می گویم آنچه که اینجا به دست می آید حیات طیبه است
شهید هرچه گمنام تر و خدایی تر باشد پیش خدا محشور تر است

حاج صادقی فرمود:باید بدانیم چه کنیم علم و قدرت حجاب ما نشود و تنها راهش به دست آوردن ایمان و حیات مدنظر خدا است.

دکتر صادقی با اشاره به نقش هدا افزود:شهدا به ما نیازی ندارند و کسی که عند ربهم هست و خدا از آن میزبانی و پذیرایی می کند، نیازی به بنده خدا ندارد.

ما خودمان محتاج شهدا هستیم و همیشه به جوانان می گویم که آینده و نجات از دست دشمن، استقلال کشور، عظمت و عزت رهبر، حل مشکلات اقتصادی کشور را اگر می خواهید به شهدا التماس کنید تا برای شما دعا کنند.

شهید یقینا چون در پیشگاه خداست هرآنچه از خدا بخواهد مستجاب می شود.

در ارتباط با اهداف سفر خود به خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب است و هرکجایی که انقلاب تعبیر شود نیز حضور پیدا می کند.

وی بیان کرد:امروز دشمن تهاجم فرهنگی و همچنین جنگ با ایمان فرزندان را در دستور کار خود قرار داده چون به یک جمع بندی رسیده که باید ایمان سنگرنشینان انقلاب اسلامی را از آنها بگیرد تا خود آنها مقابل اسلام بایستند.

هدف سپاه از خدمتگزاری به مردم در راهیان نور این است که آنها در سرزمین نور حضور پیدا کنند و آن بنیان ها، ایمان و اساس فکری که مردم را در دفاع از کشور و پیروزی انقلاب موفق کرده تحکیم کند.

سپاه خدمتگزار مردم است و خدا و مردم را مقابل همدیگر نمی داند. سپاه بندگی خدا را با خدمتگزاری به مردم یکی می داند و بهترین خدمت به مردم را نیز این می داند که آنها را نسبت به توطئه های دشمنان و عوامل سعادتشان که ایمان است، مجهز کند.

نماینده  ولی فقیه در سپاه در پایان فرمود:چه جایی بهتر از راهیان نور و کنار شهدا تا مردم را به این عوامل سعادت تجهیز کرد؟ به نظرم امروز بزرگترین خدمت به مردم این است که این وارثان شهدا و رزمندگان را در سنگرنشینی حفاظت از انقلاب و اسلام یاری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها