خبرهای داغ:
نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای با هدف اطلاع‌رسانی گروه‌های جهادی مستقر در مناطق زلزله زده کرمانشاه که در 21 آبان ماه دچاراین مصیبت دردناک شدند، در سالن نشست سازمان بسیج سازندگی استان با حضور مدیر فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی کشور و اصحاب رسانه تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرشاد عالی مدیر فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی کشور در این نشست گفت: تعداد زیادی از گروه‌های جهادی  در مناطق سرپل ذهاب مشغول به فعالیت و بازسازی مناطق زلزله زده هستند و این خدمات در نوروز سال آینده نیز با قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

 

وی از ستاد خبری شهید سید محمدسعید جعفری در منطقه سرپل‌ذهاب خبر داد و افزود: اصحاب رسانه‌ها می‌توانند از این پتانسیل برای اطلاع‌رسانی خدمات گروه‌های جهادی و ترویج این فرهنگ انقلابی بهره بگیرند.

 

مدیر فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سال جاری یک هزار و 347 گروه جهادی از سراسر کشور مشغول خدمات‌رسانی به مناطق محروم هستند که حجم گسترده‌ای از آنان در استان کرمانشاه خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

عالی ادامه داد:  سازمان بسیج سازندگینهادی توسعه‌گر است و  اردوهای جهادی برای خدمت‌رسانی بهتر در مناطق محروم از امکانات رفاهی تلاش گسترده دارند.

 

وی افزود: یکی از بهترین دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به محرومان و مستضعفین را سازمان بسیج سازندگی تشکیل می‌دهد و هم اکنون هشت هزار و 912 گروه جهادی در نقاط مختلف در ایام نوروز در کشور و استان کرمانشاه فعالیت جهادی و سازندگی خود را آغاز کرده‌اند، و تاکنون  بیش از پنج هزار کانکس از طرف این نهاد اجرایی به عنوان هدیه به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه اهدا شده است که 1000 مورد آن در شهرستان سرپل‌ذهاب توزیع شده است.

 

عالی از  ثبت‌نام بیش از 500 خانوار از خانواده‌های مختلف در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به مردم مناطق محروم خبر داد و افزود:  توصیف این فرهنگ جهادی در گفتار نمی‌گنجد و ما فقط وظیفه سازماندهی آن را به عهده داریم، وحوزه رسانه می‌تواند در فرهنگ‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه از امکان فعالیت‌های گروه‌های جهادی نقش موثری داشته باشد.

 

مدیر فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:  در ایام نوروز با همکاری اداره بهزیستی استان کرمانشاه موافقت شده است  600 خانه برای مناطق محروم ساخته و تحویل نیازمندان شود.

 

عالی حرکت گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را ویژه دانست و تاکید کرد:  تا کنون  32 سپاه استانی در این فعالیت‌ها مشارکت گسترده داشته‌اند و خدمات همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود:  در این راستا 13 استان متولی اجرایی برای پشتیبانی از این حرکت جهادی هستند و مدیریت این گروه‌ها انجام گرفته است و نهادهای اجرایی و مردم می‌توانند توفیق خدمت در این مناطق را با اعلام حضور خودشان داشته باشند.

ارسال نظرات