خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه مقاومت عاشقان روح ا... حوزه انقلاب سپاه گرگان در اقدامی خودجوش با توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان محله کوی بازرگانی ، واژه آتش به اختیار را معنا کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۳۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، اسماعیل مهری ؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشقان روح الله (ره) محله کوی بازرگانی گرگان گفت : با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و ایام پایان سال 96 ، این پایگاه مقاومت درصدد آن بر آمد با همکاری هیئت خادمین امام عصر (عج)  با تهیه بسته های مواد غذایی و اقلام ضروری کمک کوچکی به هم محله ای های نیازمند خود داشته باشد .

وی در ادامه افزود : به فضل الهی و در مدت کوتاه یک هفته توانستیم مبلغ قابل توجهی از خیرین محل و بسیجیان پایگاه دریافت کرده و به نیت دوازه امام معصوم ، 12 بسته غذایی که شامل ضروری ترین اقلام خوراکی جهت رفع نیاز خانواده های کم بضاعت در ایام سال نو بود بین آنها توزیع کنیم.

مهری در پایان خاطر نشان کرد : پایگاه مقاومت بسیج عاشقان روح الله (ره) محله کوی بازرگانی با برنامه های مختلف فرهنگی و با همکاری خیرین محل توانسته اقدامات موثری را در جهت تامین نیاز های فرهنگی و اجتماعی این محله داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها