با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، آئین افتتاح طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در محل پلیس راه همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۳۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری در این مراسم اظهار کرد: در ایام عید آنچه مهم است ایمن بودن سفر و سلامت شهروندانی است که مبادرت به سفر می‌کنند.

وی افزود: تلاش باید این باشد که هیچ تصادفی در محور‌های مواصلاتی استان رخ نداهد و این امر با تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای، هلال احمر و بویژه پرسنل پلیس راه در سطح جاده‌های استان امیدورایم محقق شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مسافران ورودی به استان خاطرات خوبی را از این کردستان با خود به ارمغان ببرند؛ چراکه کردستانی‌ها به میهمان نوازی شهره هستند و این در رگ و پوست و استخوان مردم این خطه وجود دارد.

قادری افزود: در عین حال رقابتی میان استان‌های کشور نیز وجود دارد؛ هر استانی که برنامه منظمی داشته و شرایط بهتری برای مسافران فراهم کند، از رونق اقتصاد گردشگری بهره بیشتری خواهد برد و لذا باید تلاش شود تا این شرایط در کردستان هم مهیا شود.

وی با یادآوری برگزاری دو جلسه اخیر ستاد اجرایی خدمات سفر در استان از آمادگی همه دستگاه‌های عضو این ستاد خبر داد و تأکید کرد: امار مسافران ورودی به استان باید تنها از طریق دبیرخانه ستاد یعنی اداره کل میراث فرهنگی اطلاع رسانی شود و از کار‌های موازی توسط دستگاه‌های مختلف پرهیز شود.

قادری در ادامه گفت: آنچه در نوروز پیش رو در کردستان متفاوت از سال‌های پیش انجام خواهد شد، استفاده حداکثری از پتانسیل‌های فرهنگی استان است.

وی با بیان اینکه هر استان ویژگی ممتازی دارد، گفت: کردستان به خصوصیات فرهنگی که مورد اشاره رهبر معظم انقلاب هم بود، مفتخر است و باید از این ظرفیت برای رونق اقتصاد و امنیت پایدار منطقه استفاده شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان تأکید کرد: کردستان استانی امن برای سرمایه گذاری و توسعه حق این استان است و مراسمات و برنامه‌ها در ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری است.

مهندس قادری در پایان این مراسم به صورت نمادین میثاق نامه کمپین ملی نه به تصادفات را امضا کرد
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات