به همت حوزه ۱۱۵بسیج شهیدغفاری؛

اعزام 140 نفر از بسیجیان به اردوهای راهیان نور

فرمانده حوزه ۱۱۵بسیج شهیدغفاری سپاه ناحیه امام حسین (ع) از اعزام 140 زائر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۲۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بامداد امروز 140 نفر از بسیجیان حوزه ۱۱۵بسیج شهیدغفاری در قالب اردو های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب رهسپار شدند و لحظه تحویل سال را در کنار شهدا خواهند بود.

در مراسم بدرقه زائران راهیان نور، فرمانده حوزه ۱۱۵بسیج شهیدغفاری گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ، ترویج روحیه شهادت طلبی ، زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و الگو برداری نسل جوان از راه شهدا از مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان  است.

وی با اشاره به جنگ نابرابر در دوران ۸ سال دفاع مقدس افزود: ایران در دوران دفاع مقدس با چندین ابرقدرت جهان وارد جنگ شده بود، جنگی نابرابر، به طوری که سیم خاردار هم به ما نمی دادند، اما با این وجود با رشادت رزمندگان و جانفشانی شهیدان ذره ای از خاک این وطن به دست دشمن نیافتاد و تمام نقشه های دشمنان نقش برآب شد.

فرمانده حوزه ۱۱۵بسیج شهیدغفاری ضمن توصیه به نهایت استفاده از این اردو معنوی گفت: شما عازم اردو راهیان نور هستید ،شهداء و رزمندگان جنگ تحمیلی برای دفاع و حفاظت از خاک و ناموس جان خود را نثار کردند و امروز وظیفه ما این است راه آن ها را بشناسیم و با بصیرت لازم  از ارزشهای انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدا دفاع کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار