مقام مسئول در لشکر عملیاتی 25 کربلا، هفت تپه را محل تمرین تقوا پیشگی و مجاهدت فی سبیل الله خواند و ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در این منطقه ضمن تمرین جسمانی و آمادگی روحی بالا با تمرین تقوا و تقویت ایمان الهی، عازم خط مقدم جبهه های حق علیه کفر می شدند.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۲۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین جانعلی نوری در گفتگو با بسیج ضمن تبریک ماه رجب المبارک و میلاد ائمه معصومین به ویژه امام محمد باقر(ع)، حضرت امیر المومنین(ع) و عیدمبعث رسول الله(ص)، هفت تپه را یادآور حضور مخلصانه رزمندگان و مجاهدانی دانست که با دغدغه تبعیت و اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین در این مسیر آماده فداکاری شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا افزود: هفت تپه یادآور تحول و نتیجه زمزمه های عارفانه نیمه های شب و عمل مخلصانه رزمندگانی  است که شعارشان همراه عملشان در هم آمیخت.

این مقام مسئول در لشکر عملیاتی 25 کربلا هفت تپه را محل تمرین تقوا پیشگی و مجاهدت فی سبیل الله خواند و ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در این منطقه ضمن تمرین جسمانی و آمادگی روحی بالا  با تمرین تقوا و تقویت ایمان الهی، عازم خط مقدم جبهه های حق علیه کفر می شدند.

حجه الاسلام نوری با اشاره به اینکه این آمادگی موجب می شد تا قوی ترین ارتش کلاسیک جهان در مقابل نیروی های مبتدی و غالبا بسیجی مومن و مطیع به ذلت درآمده و از اسم آنان در هراس بودند، گفت: اردوگاه 7تپه محل آمادگی گردانهای لشگر25 کربلا برای  نگهداری و دفاع سریع و به موقع  در خطوط نبرد بود.

وی ضمن بیان روحیات رزمندگان و لحظه شماری آنان برای نقش آفرینی در خطوط حمله  و عملیات، گفت: این مکان مقدس در واقع معراج شهدایی همچون سردار بلباسی، طوسی، نژاد اکبرها و ... بود که به لقای معبودشان شتافتند.

این مقام مسئول پیام رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را دفاع از دین ، کیان الهی و اطاعت پذیری از منویات مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان دانست و یادآور شد: این پیام و عمل به دین و دستورات ولی فقیه سعادت بخش بوده و در برابر هجمه های دشمنان  و تعرض آنان همواره کشور و جامعه را بیمه و نجات خواهد بخشید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها