حجت الاسلام والمسلمین سرافراز:

پاسداری انقلاب اسلامی رسالتی افتخارآفرین است

مادامی که در سایه زعامت ولی فقیه، پاسدار واقعی ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی باشیم، این مملکت آسیبی نمی بیند .
کد خبر: ۹۰۰۱۳۱۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه بررسی عملکرد معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در جمع مسئولان، مدیران و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت حلول ماه رجب و تبریک میلاد باسعادت پنجمین اختر سپهر امامت و ولایت، فضایل و برکات این ماه را تبیین کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: ماه های رجب و شعبان مقدمه وآمادگاهی برای ورود به ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الهی است.

وی، آمادگی معنوی را پشتوانه  انسان برای مقابله با مشکلات در زندگی فردی و اجتماعی دانست و تصریح کرد:  همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ " عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت خدا نکنید"؛ باید حرکات، سکنات، رفتار و حتی نیات خود را الهی کنیم و هرکاری را برای رضای خداوند انجام دهیم، تا موفق شویم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا، آمادگی معنوی را مهم تر از آمادگی نظامی دانست و گفت: خطر مهمی که انسان را در میدان های مختلف تهدید می کند، غفلت از امور معنوی و یاد خداوند است.

این مقام مسئول، ضمن سفارش به حاضران برای استفاده حداکثری از فرصت مناسبت های مهم ماه رجب و ایام اعتکاف، یادآور شد: آئین های مذهبی و مراسم معنوی اعتکاف ، که قبل از انقلاب تنها در چند نقطه از شهرهای مذهبی کشور برگزار می شود، احیاء شده و اکنون شاهد برگزاری این مراسم ها در اقصی نقاط شهری و روستایی میهن اسلامی هستیم.

وی با تشکر از زحمات مدیران، مسئولان و کارکنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف مإموریتی بر اساس نظارت های ستادی و بررسی های گزارشی سپاه و بسیج مرکز را مرهون تلاش های همه کارکنان دانست و خواستار استمرار این جدیت و پشتکار در اجرای مأموریت های محوله طی سال آینده شد.  

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن را یک رسالت افتخار آفرین بزرگ و مهم عنوان کرد و تصریح کرد:  مادامی که در سایه زعامت ولی فقیه، پاسدار واقعی ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی باشیم، این مملکت آسیبی نمی بیند .

گفتنی است: سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز با حضور در جمع مدیران و مسئولان و کارکنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری از تعامل بسیار خوب مجموعه های نمایندگی و حفاظت اطلاعات با فرماندهی سپاه تقدیر کرد.

سردار اکبری، تصریح کرد: رسیدن به هدف نیازمند تلاش همه مجموعه ها و سازمان های تابعه در کل سپاه و نواحی مقاومت بسیج است.

وی با اشاره به خاطراتی از رزمندگان و فرماندهان شهید جبهه مقاومت، الگوگیری از سیره شهیدان را مورد تإکید قرار داد و افزود: باید از خدا بخواهیم که ما را در صراط شهدا ثابت قدم بدارد و ادامه دهنده راه شهیدان و مجاهدان فی سبیل الله باشیم.

گفتنی است: بررسی عملکرد معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر بخش های این اردوی یک روزه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار