خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر کل امور بانوان استانداری فارس:
مدیر کل امور بانوان استانداری فارس گفت: توجه به قرآن راه نجات بشر است و این موضوع می‌تواند در توسعه رفتار قرآنی و هدایت جامعه توسط حافظان قرآن موثر باشد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۱۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سیده معصومه دستغیب در مراسم جشن فارغ‌التحفیظی حافظان كل قرآن بانوان جامعه القرآن كریم که در استانداری فارس برگزار شد اظهار داشت: ادارات باید برنامه های قرائت و حفظ قرآن را برای بانوان شاغل داشته باشند، زیرا توجه به قرآن راه نجات بشر است و این موضوع می تواند در توسعه رفتار قرآنی و هدایت جامعه توسط حافظان قرآن موثر باشد.

وی بر لزوم اهتمام جدی مسئولان به راه اندازی نشست های تخصصی و محافل قرآن و عترت در ادارات تاکید کرد و بیان کرد: سردرگمی امروز بشر ناشی از دوری از خداوند، قرآن و اهل بیت (ع) است.

دستغیب بشر امروز را غرق در آسیب های متعدد دانست که معنای زندگی خودش را گم کرده و نمی‌داند چه چیزی لذت واقعی به او می دهد و آنچه که آرامش واقعی را به انسان می دهد پناه بردن به درگاه الهی و انس با خداوند و قرآن است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از تلاش‌های موسسات و تشکل‌های قرآنی تقدیر و تاکید کرد:  فعالان قرآنی باید خودباوری و اعتماد به نفس داشته باشند و قرآن را تبلیغ کنند تا قرآن مهجور نماند و باید قرآن را به آنچه که حق قرآن است برسانند.

وی از خلوت بودن محافل قرانی انتقاد و تصریح کرد: در حوزه قرآنی باید کار بیشتری شکل بگیرد تا برنامه های قرآنی با شکوه برگزار شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) عامل به قرآن بودند و رفتار و کردارهای ایشان بر اساس سیره قرآن بوده، رمز مانایی انسان ها را زندگی بر اساس سیره قرآن عنوان کرد.

دستغیب اضافه کرد: مسئولین نباید بحث قرآن را فراموش کنند چرا که هر فردی که حافظ و عامل به قرآن شد کمتر دچار آسیب های اجتماعی می شود و تمام این آسیب ها به خاطر دوری از کلام الله است.

وی در پایان سخنان خود از ازادی تعدادی از زنان محکوم به موضوعات مالی و اقتصادی زندان های استان فارس با همکاری سازمان ها و هماهنگی ستاد دیه همزمان با آغاز سال جدید خبر داد.

در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان حافظ كل قرآن تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها