مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: فعالیت ستاد اسکان میهمانان فرهنگی از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه از طریق مراکز پذیرش انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۰۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رشید قربانی در نشست ستاد اسکان میهمانان نوروزی با اعلام این خبر گفت: پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی از تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۹۶ در ۱۶ مرکز پذیرش و اسکان شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ۹۷ ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه اتاق‌های آماده شده برای میهمانان فرهنگی در سه گروه مختلف می‌باشد؛ عنوان کرد: در گروه ویژه، ۱۸۲ اتاق با امکانات تخت خواب، تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق فراهم شده است.

قربانی با بیان اینکه ستاد اسکان آموزش و پرورش استان، ۱۷۲ مدرسه با یک هزار و ۲۹۸ کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی تجهیز کرده است؛ افزود: در نوروز امسال ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی افزود: همچنین گروه الف. نیز با ۶۰۴ اتاق دارای امکاناتی، چون تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق می‌باشد و رنج ب. با ۵۱۲ اتاق دارای امکانات فرش و وسایل خواب داخل اتاق و یخچال و تلویزیون مشترک می‌باشد.

شایان‌ذکر است فرصت رزرو اینترنتی از ۴ تا ۲۳ اسفندماه بوده و فرهنگیان از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال ۹۶ می‌توانند اقدام به انتخاب محل اقامت کنند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات