فرمانده ناحیه ثارالله در جمع بسیجیان پایگاه شهید مفتح دهنو:
فرمانده ناحیه ثارالله خاطر نشان کرد: تمام هزینه‌های این فرقه ضاله (شیرازی ودراویش) توسط عربستان وانگلیس تامین می‌شود و آنان هرگزتهاجم داعش به سوریه و عراق را محکوم نکردند وهرگزدرمورد رژیم صهیونیستی صحبت نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۸۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه ثارالله در جمع بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه شهید مفتح دهنو حوزه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سخنرانی پرداخت.
در این سخنرانی فرمانده ناحیه ثارالله ضمن تقدیر وتشکرازفرمانده ولایت مدار پایگاه و گرامی داشت سالروزتاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی درسال ۱۳۵۸ توسط حضرت امام خمینی (ره) از نقش خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در به پیروزی رسیدن این انقلاب و خاصه جنگ ۸ ساله دفاع مقدس تجلیل نمود.
درادامه سرهنگ مهدی دهقان درمورد بصیرت افزایی در موضوعات فرقه دراویش وفرقه سید صادق شیرازی مطالبی را بیان نمود.
در این دیدار دهقان بیان داشت: فرقه ضاله دراویش از پشتیبانی کشور‌های غربی خاصه انگلیس مورد حمایت هستند، فرقه سید صادق شیرازی شیعه انگلیسی هستند که این با اسم و رسم شیعه به جنگ شیعه آمده اند.
وی افزود:تمام هزینه‌های این فرقه توسط عربستان وانگلیس تامین می‌شود و آنان هرگزتهاجم داعش به سوریه و عراق را محکوم نکردند وهرگزدرمورد رژیم صهیونیستی صحبت نمی‌کنندواین درحالی است که این رژیم کودک کش که منفورترین رژیم درسطح جهان می‌باشد چطور می‌توانند ادعای شیعه بودن را مطرح کنند درحالی که امام حسین (ع) قیام نمود، چون سنت جدش پیامبر (ص) روی زمین گذاشته شده بود و امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده بود.
فرمانده ناحیه ثارالله درپایان جوانان را به تحقیق و بررسی و هوشیاری فراخواندند و از آن‌ها خواستند حتما در موارد فوق (فرقه دراویش و فرقه سید صادق شیرازی) از افراد با علم و آگاه کمک بگیرند تا خدای نا کرده در دام این افراد به ظاهر مسلمان نیفتند.
ارسال نظرات