خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به پرداخت 20 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مورد حمایت بسیج سازندگی همدان در سال 96 گفت: علاوه بر این 20 میلیارد ریال دیگر که سایر استان‌ها موفق به جذب آن نشده بودند توسط همدان جذب و در قالب تسهیلات پرداخت شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۸۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات توسط بسیج سازندگی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ شهرام صادقی با بیان اینکه 280 واحد تولیدی امسال با حمایت و پشتیبانی این سازمان در نقاط مختلف این استان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این واحدهای تولیدی شامل صنایع تبدیلی، پرورش ماهی، پرورش شتر مرغ، زنبورداری و پرورش قارچ است.

وی اضافه کرد: 475 فرصت شغلی با راه اندازی این تعداد واحد تولیدی در استان همدان در سال جاری ایجاد شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مورد حمایت بسیج سازندگی همدان در سال 96 پیش‌بینی شده بود اما علاوه بر این 20 میلیارد ریال دیگر که سایر استان‌ها موفق به جذب آن نشده بودند توسط همدان جذب و در قالب تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: این میزان تسهیلات برای راه‌اندازی طرح‌های کوچک اقتصادی در حوزه‌های صنایع تبدیلی، تولیدات کشاورزی و تولیدات دامی پرداخت شده است.

صادقی افزود: تسهیلات پرداختی به متقاضیان بین 50 تا 150 میلیون ریال بر اساس نوع طرح متفاوت بوده است.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات