خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه گرگان خبر داد:

تحویل سال 97 بیش از 600 گرگانی در شلمچه

محمد زنگوئی ،مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان از اعزام بیش از 600 نفز از مردم ولایتمدار این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام سال تحویل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۷۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، محمد زنگوئی ، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان گفت : 600 نفر از بسیجیان شهرستان گرگان در قالب کاروان های راهیان نور و خودرو های شخصی سال 97 را برنامه ریزی های از پیش تعیین شده در یادمان شهدای شلمچه تحویل خواهند کرد.

وی راهیان نور را عاملی بازدارنده در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و افزود : اگر نرم افزار راهیان نور به طور جامع برای نسل جوان تبیین گردد پیوند آرمان های شهدا با نسل جدید انقلاب برقرار خواهد شد.

زنگوئی با اذعان به اینکه دشمن درصدد است تا نسل جوان انقلاب از روحیه جهاد و شهادت فاصله بگیرد خاطر نشان کرد : راهیان نور بستر مناسبی است تا ارزش های والایی همچون ایثار ، شهادت ، از خود گذشتگی و استقامت  توسط یادگاران دفاع مقدس سینه به سینه ، به نسل جوان منتقل گردد.

مسئول روابط عمومی سپاه گرگان با اشاره به اعزام 120 جهادگر بسیجی این شهرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: در حالی که بسیاری از مردم لحظات تحویل سال و ایام تعطیلات نوروز را در کنار خانواده خود سپری می کنند ، جهادگران بسیجی شهرستان گرگان در کنار مردم زلزله زده کرمانشاه سال 97 را تحویل خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به شعار ما  توانستیم در راهیان نور سال 96 -97 اذعان کرد : دفاع مقدس مصداق بازری برای این شعار است چراکه رزمندگان ما در 8 سال جنگ تحمیلی با اطاعت از فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند دشمن تا دندان مسلح را با شکست مواجه سازند و این تفکر در عرصه دفاعی نیز ثمرات بسیاری را در پی داشته است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها