مدیر عامل اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز خبر داد؛
مدیر عامل اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز از آماده سازی اتوبوس های گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۷۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه،فرخ جلالی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه براساس سازمان دهی وبرنامه ریزیهای انجام یافته  ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به مسافرین و گردشگران،  در عید نوروز انجام خواهد گرفت.

جلالی بیان کرد: طبق تجربیات سالهای گذشته با اجراي طرح تور تبریزگردی  بصورت رایگان که با استقبال گسترده و رضایتمندی صددرصدی  مسافران ، میهمانان ، گردشگران و حتی شهروندان تبریزی از خدمات این سامانه گردشگری مواجه شد ، امسال نیز از سوم فروردین برای بازدید میهمانان گرامی از مراکز تفریحی و تاریخی شهر تبریز با آمادگی کامل پذیرای این عزیزان  خواهیم بود.

وی افزود: تعدادی از مجهزترین اتوبوس های واحد گشت در دو شیفت کاری از ساعت  9صبح تا 13 بعد از ظهر و 16 تا 19/30بعد از ظهر به ارائه خدمات به مسافرین و میهمانان نوروزی و همچنین شهروندان عزیز خواهند پرداخت.

جلالی اضافه کرد: این اتوبوس ها در منطقه گردشگری ائل گولی، چهارراه شهید بهشتی، میدان ساعت، پارک مسافر واقع در میدان استاد شهریار، پارک بانوی مهر واقع در خیابان رسالت و مقابل مرکز علمی کاربردی، خانه کارگر واقع در میدان پنج مرداد و همچنین در محل اسکانهای آموزش  پرورش  در آزادی و پاستور مستقر و به جابجایی میهمانان گرامی برای بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی شهر تبریز  از جمله لاله پارک ، بازار تاریخی تبریز ، موزه ها ، تفرجگاه عینالی تبریز و ... با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز اقدام می نمایند.

وی اضافه کرد: در کنار اتوبوس های تبریز گردی یکی دیگر از خدمات ویژه در عرصه حمل و نقل عمومی برای مسافرین و میهمانان نوروزی راه اندازی تاکسهای از من بپرس می باشد که این  ین تاکسی ها با حضور در سطح شهر و در محدوده اماکن سیاحتی، تفریحی، تاریخی، باستانی، موزه ها، مراکز خرید، خانه های تاریخی، پارک ها و استقرار در این اماکن به راهنمایی مسافرین نوروزی خواهند پرداخت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین گفت: با توجه به میزبانی کلانشهرتبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018  و حضور میهمانان و گردشگران خارجی در نوروز 97 یکی از مهمترین اقداماتی که امسال در حوزه خدمات گردشگری در عرصه حمل و نقل عمومی انجام گرفته است استفاده از راهنمایان گردشگری مسلط به زبان انگلیسی در اتوبوسهای تبریز گردی و همچنین تاکسیرانان مسلط به زبان انگلیسی در تاکسهای از من بپرس جهت راهنمایی میهمانان خارجی می باشد می باشد که مسلما"  تاثیر بسزایی در نحوه خدمات رسانی و جلب رضایتمندی میهمانان و گردشگران خارجی  نوروز  امسال خواهد داشت.

وی در پایان افزود:  اتوبوسرانی کلانشهر تبریز جزوء اولین و پیشرو ترین ها، در خدمات رسانی و خلق ایده های نو در حوزه حمل و نقل عمومی بویژه درحوزه صنعت گردشگری می باشد و امیدواریم بتوانیم در رسیدن به هدف نهایی که همان جلب رضایت مسافرین و همشهریان عزیز می باشد دست یابیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها