ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺍﺭﺩﻭﯾﯽ ﺭﺍﻫﯿﺎﻥ ﻧﻮﺭ ﻭ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﯼ ﺳﭙﺎﻩ ﺣﻀﺮﺕ ﻗﻤﺮ ﺑﻨﯽ ﻫﺎﺷﻢ(ع) چهار محال و بختیاری از اعزام یک هزار و 200 بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۶۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از روزهای نخست سال 96 تا کنون، 5 کاروان متشکل از یک هزار و 200 زائر از مناطق عملیاتی غرب  کشور بازدید کردند.

وی با بیان اینکه این اردو معنوی به صورت سه روزه برگزار شده است عنوان داشت: این بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری  از مناطق ایوان دره، سقز، سیرآن بند، تپه‌های الله اکبر، رزمایش مجاهدتهای خاموش و ... بازدید کردند.

این مقام مسئول به اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی در ایام نوروز اشاره داشت و افزود: 5 کاروان در قالب 16 اتوبوس از استان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور و راهیان نور دریایی اعزام خواهند شد.

جمشیدی تصریح کرد: در سال 96 تا کنون 9 هزار دانش‌آموز استان چهارمحال و بختیاری در قالب 30 کاروان به راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در سالروز عملیات کربلای 5، رزمندگان استان که در این عملیات رشادتها و از خود گذشتگی خود را به جامعه نشان داده بودند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، گفت: 600 نفر از رزمندگان عملیات کربلای 5 استان چهارمحال و بختیاری در ویژه برنامه این عملیات که در شلمچه برگزار شد شرکت کردند.

جمشیدی تصریح کرد: افرادی که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند از مناطق شلمچه، اروند رود، هویزه، دهلاویه، طلایه، معراج شهدای اهواز و ... بازدید می‎‌کنند.

ارسال نظرات