خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

افزايش دو برابري سرمايه‌گذاري در شهرک‌هاي صنعتي قزوين

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 118 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرک‌ها و نواحي صنعتي این استان منعقد شده كه اين ميزان در سال گذشته 62 قرارداد بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۵۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور با اعلام اين خبر اظهار داشت: رشد دو برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتي و خدماتي در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق توليد و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان قزوين است.
وي افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، توليد - اشتغال و در راستای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 118 متقاضی سرمایه‌گذاری به ميزان 79 هكتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از دو برابر رشد داشته است.
رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک‌های صنعتي كاسپين 2(آبيک)، ليا، كاسپين و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان واگذاری‌ها را تا بيست و هفتم اسفندماه به خود اختصاص داده‌اند.
خانپور تصریح کرد: بيش از 70 واحد توليدي و طرح صنعتي فعال، نيمه فعال و راكد در راستاي حمايت از توليد ملي و اشتغال پايدار جوانان با انجام فرايند نقل و انتقال به متقاضيان جديد واگذار شده است.
گفتني است تاكنون يک هزار 343 قرارداد در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان قزوین با متقاضيان سرمايه‌گذاري منعقد شده كه از اين تعداد 860 واحد توليدي با سرمايه گذاري 23 هزار ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيده كه زمينه اشتغال بالغ بر 25 هزار 500 نفر فراهم شده است.
انتهای پیام/1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها