امام جمعه تربت حیدریه در گفت‌وگو بابسیج:

رویکرد فعالیت‌های آستان قدس در راستای محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی قابل تقدیر است

امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: رویکرد فعالیت‌های آستان قدس در راستای محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی و به دنبال آن کاهش آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۵۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  با اشاره به فعالیت‌های دو ساله تولیت آستان قدس رضوی، اظهارکرد: انتصاب حجت الاسلام رئیسی بجا و بموقع بود و فعالیت‌هایی که در این دو سال شاهد بودیم بیانگر رشد و پیشرفت در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی و اشتغالزایی بوده است.

امام جمعه تربت حیدریه فعالیت‌های فرهنگی دو سال گذشته حجت الاسلام رییسی در آستان قدس رضوی را اثر گذار و عمیق دانست و افزود: ادامه این حرکت با مدیریت و روحیه جهادی نتیجه مطلوبی در عرصه فرهنگی و اجتماعی رقم خواهد زد.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی اضافه کرد: تشکیل گروه‌های مختلف فرهنگی در شهرستان‌ها و بخصوص در مشهد مقدس حرکت نو و اثر بخشی در سطح استان رقم زده و امیدواریم این فعالیت‌ها همچنان ادامه دار و مثمر ثمر باشد.

وی از کانون خادمیاران حریم قدس رضوی بعنوان دیگر فعالیت اثر بخش آستان قدس یاد کرد و افزود: تشکیل این گروه‌های خودجوش و مردمی که تحت پرچم امام رضا علیه السلام بدنبال شناسایی افراد محروم و بی بضاعت، کودکان یتیم و بی سرپرست هستند قدمی اثر بخش در رفع محرومیت زدایی از جامعه است.

وی رویکرد جدید آستان قدس رضوی در کمک به آسیب دیدگان سیل و زلزله اخیر در کرمانشاه را بسیار مهم دانست و گفت: ورود تولیت آستان قدس رضوی به این فعالیت‌ها و رفع محرومیت‌ها باعث شده تا بخشی از کار‌های برزمین مانده به فعلیت برسد.

امام جمعه تربت حیدریه درپایان از محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی بخصوص در مناطق محروم از دیگر فعالیت‌های اثر گذار آستان قدس رضوی یاد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها