خبرهای داغ:
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد خبر داد
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد از پیش‌بینی و برگزاری 12 عنوان برنامه طی ایام نوروز در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۲۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

پیش‌بینی 12 عنوان برنامه برای ایام نوروز در اسدآبادکامران اکبری شایگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده میراث فرهنگی اسدآباد برای ایام نوروز اظهار داشت: 12 سرفصل برای این ایام مشخص شده است که هرکدام از این برنامه‌ها در موعد مقرر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال، سال مهمی برای گردشگری اسدآباد است، بیان کرد: انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری سال 2018 فرصت مناسبی برای جذب گردشگر است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: امروز برای ارائه هرچه بهتر خدمات پیش‌بینی شده، مانور ستاد خدمات سفر را با مشارکت نهادهای عضو ستاد انجام خواهیم داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد گفت: اجرای مسابقه هفت سین برتر و پخت شیرینی‌های خانگی و مراسم استقبال از مسافران نوروزی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

وی با اشاره به برپاکردن غرفه‌های صنایع دستی و پخت غذاهای محلی در این جشنواره افزود: در ایام نوروز جشنواره بازی‌های محلی را نیز در پارک ورودی شهر برگزار خواهیم کرد.

اکبری شایگان به برگزاری چند برنامه نوروزی در روستاهای شهرستان نیزاشاره کرد و گفت: جشنواره بازی‌های محلی در دو روستای چشمه قنداب و ملحمدره و جشنواره پخت غذاهای محلی در روستای حبشی نیز از برنامه‌های دیگر پیش‌بینی شده این ایام است.

وی عنوان کرد: همچنین مسابقه عکاسی با موضوع گردشگری و آیین‌های نوروزی با اهدای جوایز به برترین عکس‌های این مسابقه برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد با اشاره به مکان‌های پیش بینی شده برای استراحت مسافرین نیز عنوان کرد: دو اقامتگاه مرکزی در سطح شهر و خانه‌های بوم گردی درروستای ملحمدره از آمادگی کامل برای میزبانی مسافرین برخوردار هستند که در هر شبانه‌روز آمادگی پذیرش 70 مسافر را دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات