خبرهای داغ:
اجرای طرح فرهنگی،تربیتی در پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام دولت آباد و واحد فرهنگی بیت الزهرا(س) دولت آباد برخوار برای پسران ۱۰ تا ۱۵ سال تدارک دیدند.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۲۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، اجرای طرح فرهنگی،تربیتی در پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام دولت آباد و واحد فرهنگی بیت الزهرا(س) برای پسران ۱۰ تا ۱۵ سال تدارک دیدند.
در این طرح برنامه های متنوع و مهیج فرهنگی ، ورزشی و تربیتی از قبیل آموزش نماز ، محفل انس با قرآن ، آموزش اسلحه شناسی ، نمایش فیلم سینمایی ، مسابقه طناب کشی و بازی ابتکاری و بسیار مهیج فوتبال دستی که بازیکنان آن آدم های واقعی هستند ، اجرا گردید.
هدف از برگزاری این طرح ایجاد فضایی صمیمی برای انس و الفت بیشتر جوانان و نوجوانان با مراکز مذهبی و ارائه برنامه های تربیتی و فرهنگی مطلوب می باشد.
از آنجایی که بسیاری از مراکز فرهنگی اعتقادشان بر این است که حتما باید در فوق برنامه ی خود ، اردویی داشته باشند و علاوه بر تحمیل هزینه های گزاف برای مجموعه ها و خانواده ها ، مسئولیت جانی و مالی را برای مسئولین اجرائی در بر دارد. لذا با اجرای طرح شبی در بیت الزهرا (س) برنامه های مهیج و شاد تربیتی و فرهنگی ، به جای برگزاری اردو با دردسرهای فراوانش ، برنامه ای مناسب و مطمئن جایگزین شود

تا هم خانواده ها با اطمینان خاطر پذیرای آن باشند و هم مسئولین اجرائی بتوانند با کمترین هزینه و امکانات ، برنامه ای با بازخورد بسیار زیاد ایجاد نمایند
این طرح روز پنج شنبه از ساعت ۱۷ شروع و در روز جمعه ساعت ۸ صبح خاتمه یافت، با اینکه برای اولین بار این برنامه اجرا می شد، موجب خرسندی و رضایتمندی کامل خانواده ها و شرکت کنندگان گردید.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرگرد آقابابائی از این طرح بازدید نمود و ضمن ابراز خرسندی و تشکر از برگزارکنندگان ، اذعان داشت؛ ما اگر بتوانیم از این قبیل برنامه های فرهنگی و تربیتی مهیج برای جوانان و نوجوانان در مراکز مختلف فرهنگی و پایگاهها اجرا کنیم بسیاری از جوانان و نوجوانان جذب این مراکز شده و می توانیم گام موثری در جهت رشد و تعالی آنان برداریم
وی در ادامه افزود: این طرح به عنوان یک الگوی مناسب می تواند در مجموعه های دیگر نیز استفاده و قطعاً نتیجه خوبی در بر خواهد داشت.
ایجاد فضایی سالم و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ، مذهبی ، تربیتی و ورزشی و جذاب برای قشر جوان بسیار پسندیده است که همه اینها در این طرح دیده شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها