صبح امروز شورای قرآنی بسیج بیجار با سرهنگ پاسدار سعید شعبانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۱۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سپاه بیت المقدس از بیجار، صبح امروز حجت الاسلام سید احمد موسوی و جمعی از شورای قرآنی بسیج با سرهنگ پاسدار سعید شعبانی دیدار و گفت و گو کردند.

فرمانده سپاه بیجار در این دیدار ضمن تبریک حلول سال جدید به نقش قرآن در زندگی بشریت اشاره کرد و اظهار داشت: قرآن در زندگی بشری در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و حتی بین المللی تاثیر دارد.

وی راه اندازی مهد‌های قرآنی را بهترین محل برای پیشرفت نونهالان بر اساس فرهنگ قرآنی نام برد و بیان داشت: هدف از راه اندازی این مهد‌های قرآنی این است که کودکان با محیط مسجد بیشتر آشنا بشوند و با قرار گرفتن در فضای معنوی مساجد در کنار بالابردن مهارت‌های فردی خود با مسجد هم انس پیدا کنند.

شعبانی گفت: یکی از برنامه‌های منسجم شورای قرآنی برگزاری دوره‌های تربیت حافظان قرآنی است که نقش موثری در آشنایی نوجوانان و جوانان با تربیت قرآنی دارد.

مدیر شورای قرآنی بسیج بیجار نیز در این دیدار: با تاکید بر دستور رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور گفت:امیدواریم با همراهی خیرین و مردم گامی موثر، پویا و بزرگ را با هدف تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور برداریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات