مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت و گو با «بسیج» خبر داد

بازدید 3 هزار زائر زنجانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز

مرادی با بیان اینکه 3 هزار زائران زنجانی در ایام نوروز 97 از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند، گفت: برنامه ریزی به عمل آمد که 800 دانشجو در اسفند امسال از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید به عمل بیاورند.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۹۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

عبدالکریم مرادی مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: امسال 3 هزار دانش آموز زنجانی از سرزمین نور بازدید کردند و برنامه ریزی به عمل آمد که 800 دانشجو نیز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید به عمل بیاورند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی انجام شده است که در نوروز 97 قریب به 3 هزار زائر راهیان نور زنجانی از سرزمین نور بازدید کنند.
مرادی تاکید کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و همچنین اعتماد کردن به جوانان برای ساختن ایران جهت رسیدن به تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عچ) است.
مسئول اردویی سپاه انصار المهدی(عج) زنجان تصریح کرد: جنگ ما متمایز از تمامی جنگها جهت انسان سازی است این مکتب انسان سازی باید روز به روز گسترش یاد.
مرادی افزود: کلیه اقدامات ایمنی اردوهای راهیان نور پیش بینی شده است و همه زائرین تحت پوشش بیمه غرامت بسیج قرار می گیرند.

ارسال نظرات