خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عملی در جامعه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: وقتی خیل عظیم مشتاقان به راهیان نور اعزام و بر می‌گردند با خود فرهنگی را خواهند آورد که در جامعه بسط و گسترش یافته و اثرگذار است.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۸۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت سال نو و با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور در ایام نوروز به سخنان رهبر انقلاب در باب اهمیت راهیان نور توجه داد و افزود: راهیان نور یک فناوری است؛ این یک فناوری است برای استفاده‌ی از این ثروت عظیم؛ این معدن طلای عظیمی که در اختیار ما است.
وی افزود: رهبری فرزانه انقلاب تاکید دارند، وقتی میگوییم راهیان نور یک فناوری جدید برای استفاده‌ی از معدن تمام‌نشدنی سال‌های دفاع مقدّس است، معنایش این است که همه کشور باید از این استفاده کند و قدر آن را بداند؛ در کتاب‌های ما، در هنر ما، در دبیرستان ما و دبستان ما، در دانشگاه‌های ما راه پیدا کند.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عملی در جامعه است خاطر نشان کرد: وقتی خیل عظیم مشتاقان به راهیان نور اعزام می‌شوند و بر می‌گردند با خود فرهنگی را خواهند آورد که باید در جامعه بسط و گسترش یابد و اثرگذاری داشته و کارکرد خود را ایفا کند که حتماً این چنین است.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی نمی‌خواهد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما بسط و گسترش یابد چرا که این فرهنگ بود که هشت سال آن‌ها را در جنگ تحمیلی ناکام گذاشت و امروز در محور مقاومت در منطقه نیز آن‌ها را ناکام و عصبانی کرده است پس تمام تلاش آن‌ها کمرنگ کردن این فرهنگ است.
دامغانی با بیان اینکه هر چه ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه‌های مختلف همچون راهیان نور تلاش کنیم کم است گفت: وقتی رهبر انقلاب از حرکت راهیان نور به عنوان کاری مهم و اثرگذار و حرکت عظیم فرهنگی نام می‌برند بدان جهت است که دفاع مقدس ما خود گنجی پنهان است برای پیشرد نظام جمهوری اسلامی و باید آن را کنکاش کرد و بدست آورد.
وی ادامه داد: امروز باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اثری گذاری، چون راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بازنشر دهیم و نسل نوجوان و جوان جامعه را با این فرهنگ آشنا کنیم تا بدانند در مقابل دشمنان چگونه باید قرار گرفت و سربلند بیرون آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها