سردار اشتری گفت: در طول سالیان گذشته به دلیل این هماهنگی بین ناجا و ستاد مرکزی راهیا نور، کمترین مشکلی در موضوع امنیت و ایمنی کاروان های راهیان نور نداشتیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۷۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: راهیان نور که یک ابتکار مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قواست، از چند سال گذشته شکل گرفته و باعث خیر و برکت زیادی برای مردم و کشورمان بوده است.


وی ادامه داد: کسانی که در قالب کاروان های راهیان نور، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر می کنند، هم با خودشان صفا و معنویت را می آورند و هم از این محیط پر جاذبه و با معنویت، ره توشه ای می گیرند و به شهرهای خودشان می برند.


فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: طبق آمار ستاد مرکزی راهیان نور، آمار بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نسبت به سال گذشته، روند رو به رشدی دارد و در سال جاری، حدود شش میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه از مناطق عملیاتی بازدید داشتند و امروز بازدید از سرزمین نور، اختصاص به یک ایام خاص ندارد و مردم در طول سال، در یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا می کنند.


سردار اشتری ابراز داشت: رهبرمعظم انقلاب فرموده اند که باید از این فرصت و از این ذخیره بزرگ راهیان نور و دفاع مقدس، استفاد کرد و به فرموده ایشان، دفاع مقدس یک تابلوی زیبا در کنار چهره های پاک شهداست؛ به طوریکه هر مقدار به این تابلو نزدیک تر بشوید، به زیبایی های این تابلو، بیشتر پی می بریم.


وی ادامه داد: تا کنون بخش کوچکی از زوایای دفاع مقدس را توانستیم به مردم کشورمان و همچنین دنیا انعکاس دهیم و هرچقدر در عرصه دفاع مقدس سرمایه گذاری شود،به نفع کشور خواهد بود.


فرمانده ناجا افزود: ان شالله با ایجاد بسترها و ظرفیت های بیشتر، بتوانیم میزبان زائران کاروان های راهیان نور باشیم و باید تاکید کنم که در این ایام، دل بسیاری از مردم عزیز کشورمان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.


سردار اشتری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی افتخار این را دارد که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در مواجهه با گروه های منافق و گروهگ های تروریستی، بایستد و رسالت خودش را انجام دهد و باید تاکید کنم که در دوران دفاع مقدس، بیش از 13 هزار شهید از نیروی انتظامی تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شده است و بیش از 20 هزار جانباز و 2 هزار آزاده در این نهاد انقلابی وجود دارد و باید گفت که همچنان درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و این نهاد در مقابله با کسانی که مایل به تجاوز به حقوق مردم هستند، می ایستد تا باعث ارتقای سطح امنیت کشور شود.


فرمانده ناجا تاکید کرد: به فرموده رهبرانقلاب، کسانی که در نیروی انتظامی مشغول خدمت رسانی هستند، مجاهد فی سبیل الله هستند چون دفاع همچنان باقی است و 75 شهیدی که در سال 1396 در مصاف با گروه های معاند، اشرار و گروهک های ترویستی که برای سلب آرامش مردم آمده بودند، ایستادند و جان خود را تقدیم کردند، نمونه بارزی از عزیزانی که در راه ایثار و مقاومت جانقشانی کرده اند.


سردار اشتری گفت: در ماموریت و مسئولیتی که ستاد مرکزی راهیان نور به عهده ناجا گذاشته است، در کمیته ایمنی و امنیت راهیان نور بر عهده ناجا است و امروز نیروی انتظامی افتخار این را دارد که زائران عزیز که با کاروان های راهیان نور عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل هستند، از مبدا تا مقصد، همراهی کند.


وی افزود: بحمدالله در طول سالیان گذشته به دلیل این هماهنگی خوبی که بین نیروی انتظامی و ستاد مرکزی راهیا نور بوده است، ما کمترین مشکل را در این حوزه داشتیم و خانواده ها و زائران عزیز به سلامت به سرزمین نور آمدند و به شهر خود بازگشتند که این هم به دلیل عنایت خاص شهداست که همچنین جمعیتی در یک مقطع زمانی و منطقه خاص، می آیند و به سلامت بازمی گردند.


سردار اشتری گفت: همکاران بنده با روحیه جهادی و به صورت شبانه روز در خدمت زائران راهیان نور هستند.

ارسال نظرات