فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: هدف از برگزاری این نشست ها، تعیین نقاط ضعف و قوت در مسائل مربوط به جامعه است و اعضای مجمع عالی بسیج از نخبگان جامع انتخاب شده اند.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۶۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در مجمع عالی بسیج شهرستان دهلران که با حضور معاون عمرانی استانداری ایلام برگزار شد اظهار کرد: هدف مجمع عالی بسیج استفاده از توانمندی افراد و نخبگان برای حفظ نظام و توسعه کشور می باشد.

 وی افزود: مجمع راهبردی بسیج از بین نخبگان و افراد بسیجی تشکیل شده که با سازماندهی این قشر متفکر کمک حالی برای مسئولان خواهند بود.

 فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: خدمت به مردم، تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از تفکرات اسلامی در تصمیم گیری ها از اولویت های برنامه های مجمع عالی بسیج می باشد.

 وی با بیان اینکه بسیج از جمله ارگان هایی است که در انجام کارهای محوله اول رضای خداوند را در نظر می گیرد ابراز داشت: تفکر بسیجی همواره سعی دارد در خدمت مردم باشد و مشکلات و کاستی های مردم مناطق محروم را از مسئولین مطالبه نماید و مجموعه مجمع عالی بسیج با تمام پیگیر برطرف کردن مشکلات مردم می باشند.

 آبدونی گفت: بسیج به عنوان خادم مردم در جامع اسلامی به دنبال رفع مشکلات مردم است و هیچ گاه به دنبال مسائل سیاسی نبوده است و در زمینه کمک به دولت همواره در خط مقدم حضور دارد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار