خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: کاروان راهیان نور محلات شهرستان قاین متشکل از اقشار مختلف مردم راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۶۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،سرهنگ هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در جمع زائرین کربلای ایران گفت:شهدا به شما نظر داشته اند که درچنین روزهایی و در ایام تحویل سال به سرزمینی سفر می کنید که بسیار مقدس است .

 فرمانده سپاه ناحیه قاین درادامه اظهارکرد:فرصت راهیان نور بهترین زمان برای قرار گذاشتن با شهدا و این که به وصیت نامه شهدا عمل کنیم،است .

وی با توصیه به زائرین راهیان نور گفت: خط ولایت وصیت شهداست و باید با نگاه به ولایت که توصیه شهداست مسیر زندگی خودرا ترسیم کنیم و برنامه داشته باشیم  و پشت ولایت را در عمل خالی نگذاریم .

هزاری گفت: در حال حاضر ما باید بدانیم  که رهبری جامعه در پیشبرد نظام مقدس اسلامی چه راهبردی را ترسیم کردند و درصحنه بین الملل چه وضعیتی داریم.

وی در پایان بیان داشت:پیوست فرهنگی این سفر ،سفر زیارتی است که جوانان ما می توانند شهدا را الگوی خود قرار دهند و نتایج آن را در زندگی خود ببینند.

هزاری خطاب به جوانان گفت: فرصت راهیان نور نقطه عطفی در زندگیتان باشد و به دنبال سیره شهدا باشید  واین سیره شهدا در دفاع از حریم  ولایت و زمینه سازی برای ظهور حجت باشد .

کاروان راهیان نور شهرستان قاینات متشکل از بسیجیان حوزه های شهید ناصری،شهید کاوه و حوزه های بسیج خواهران ، با بدرقه مسئولین از محل امام زاده زید قاین به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.

همچنین دو دستگاه اتوبوس از حوزه شهید ناصری و حوزه ادارات شهرستان در سال جدید به مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها