دفتر خدمات الکترونیکی قضایی بیجار افتتاح شد/ ورود بیش از ۲۲ هزار پرونده به دادگستری بیجار

با حضور سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کردستان دفتر خدمات الکترونیکی قضایی بیجار افتتاح شد
کد خبر: ۹۰۰۱۰۵۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی رشیدی در افتتاح این مراسم هدف از ایجاد دفاتر خدمات قضایی را توسعه عدالت الکترونیکی اعلام کرد که از سیاست‌های قوه قضایه است.

وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای پیشرفت کار را از دیگر اهداف ایجاد دفاتر خدمات قضایی در شهرستان بیجار نام برد.

سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کردستان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف دفاتر خدمات قضایی تکریم ارباب رجوع است، گفت: با ایجاد این دفتر حرکت افراد حفظ و خیلی سریعتر کار‌های آن‌ها انجام می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی از هزینه‌های دادگستری کاسته می‌شود، افزود: در این دفاتر از همان ابتدا نواقص پرونده‌ها رفع می‌شود و همین امر موجب تسریع در رسیدگی می‌گردد.

این مسئول از دیگر اهداف ایجاد دفاتر خدمات قضایی را فرصت خدمت رسانی بیشتر برای همکاران دادگستری اعلام کرد.

ضرب و جرح بیشترین آمار جرائم بیجار را به خود اختصاص داده است

فریبرز عبدالملکی رئیس دادگستری بیجار نیز در مراسم افتتاح این دفتر از ورود ۲۲ هزار و ۷۰۰ پرونده در سال ۹۶ به دادگستری شهرستان بیجار خبر داد که از این تهداد به اضافه ۱۰۰ پرونده از قبل ۲۲ هزار و ۸۰۰ پرونده تا کنون مختومه اعلام شده است.

رئیس دادگستری بیجار با اشاره به جرائم بیجار که بیشترین تعداد پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است، گفت: توهین و ضرب و جرح عمدی بیشترین آمار جرائم شهرستان بیجار را به خود اختصاص داده است.

عبدالملکی تصریح کرد: بعد از ضرب و جرح عمدی بیشترین آمار پرونده‌ها مربوط به تخریب و تصرف اراضی ملی است را به خود اختصاص داده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات