خیرالله_باقرزاده در گفت وگویی از اعزام نخستین گروه کاروان راهیان_نور از فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های سال جاری بیش از ۱۱ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۳۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خیرالله_باقرزاده در گفت وگویی از اعزام نخستین گروه کاروان راهیان_نور از فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های سال جاری بیش از ۱۱ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین اعزام این گروه از کاروان ها سه دستگاه اتوبوس حامل ۱۲۰ نفر علاوه بر ۱۰ دستگاه خودروهای شخصی از #فریدونکنار راهی #سرزمین_های_نور شدند.
فرمانده_سپاه_فریدونکنار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص راهیان نور تصریح کرد: باتوجه به فرمایشات مقام_معظم_رهبری "راهیان نور یک گنجینه عظیمی است و هرکس که توفیق این سفر را دارد برای حفظ این گنجینه باید به محتوای فرهنگی و معنوی آن دقت بیشتری به عمل آورد تا برای نسل های آینده منتقل گردد."
باقرزاده افزود: اعزام های بعدی کاروان های #راهیان_نور فریدونکنار در تاریخ های ۲۶ و ۲۸ اسفند ۹۶ و سوم فروردین ماه ۹۷ به مناطق عملیاتی اعزام می شوند که علاقه مندان برای حضور در این سفر معنوی می توانند به #پایگاهها و حوزه_های_بسیج جهت ثبت نام مراجعه کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها