بابایی با بیان نقاط ضعف و قوت جمهوری اسلامی افزود: نداشتن روحیه جهادی، اشرافی‌گیری، نفوذ افراد غیرانقلابی به بدنه دولت، وابستگی برخی از مسئولان به کشورهای غربی از جمله چالش‌های موجود در کشور است.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۳۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰

مرتضی آری3/3/18

 
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

انگیزه‌ای برای جلوگیری از فساد در دولت و مجلس وجود ندارد

سردار محمدحسین بابایی فرماندهی سپاه کربلا مازندران در جمع کارکنان سپاه ناحیه فریدونکنار اظهار کرد: شهرستان فریدونکنار دارای افرادی بسیار خوب، مومن، باانگیزه، روحانیت مبارز و چهره های ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه تلاش زیاد برای انجام دادن کار موثر است، خاطرنشان کرد: ثروت واقعی در کشور، نیروی انسانی تلاشگر و انقلابی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه پاسداران شایسته ترین افراد برای تشریح وضعیت انقلاب اسلامی هستند، گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان است و سپاه پاسدلران انقلاب اسلامی وظیفه نگهداری از این انقلاب را دارد.

بابایی تاکید کرد: پاسداران باید روز به روز در مسیر پیشرفت حرکت کنند و اگر در یک جا بمانند متضاد با انقلاب است چراکه انقلاب اسلامی در مسیر کمال حرکت می کند.

وی با اشاره به پنج مرحله تحقق اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبری یادآور شد: متاسفانه هنوز در گام سوم که تشکیل دولت اسلامی است فاصله داریم و این موضوع از ابتدای انقلاب در ایران تحقق پیدا نکرد.

فرمانده سپاه کربلا مازنداران ادامه داد: قبل از انقلاب دو نوع تفکر مارکسیستی و دینی وجود داشت که پس از انقلاب تفکر لیبرالی جایگزین تفکر مارکسیستی شد و در حال حاضر دو تفکر لیبرالی و اسلام ناب محمدی در کشور وجود دارد.

بابایی با بیان نقاط ضعف و قوت جمهوری اسلامی افزود: نداشتن روحیه جهادی، اشرافی‌گیری، نفوذ افراد غیرانقلابی به بدنه دولت، وابستگی برخی از مسئولان به کشورهای غربی از جمله چالش‌های موجود در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی، اقتدار نظامی، قدرت منطقه ای از نقاط مثبت نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه پیشرفت های ایران با تکیه بر اسلام ناب بوده است، گفت: تفکر حزب‌الهی توانست موفقیت های زیادی را در دفاع مقدس، پیشرفت علمی و نظامی به دست آورد..

بابایی با اشاره به اینکه ایمان می تواند موجب پیشرفت شود اظهار کرد: شهید چمران، بابایی، شهریاری از مصادیق افراد با ایمان هستند که موجب پیشرفت شدند.

وی با بیان اینکه خاستگاه لیبرال دموکراسی در غرب است، خاطرنشان کرد: هیچ پیشرفتی در کشور از سوی لیبرال صورت نگرفته است و میوه لیبرال دموکراسی چپاول، رانت و فساد است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه انگیزه‌ای برای جلوگیری از فساد در دولت و مجلس وجود ندارد، گفت: مبارزه فرهنگی استراتژی دشمنان است و تغییرات فرهنگی و برداشتن حجاب یکی از اصولی‌ترین اقدامات آنان است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها